
Arabanızın yanına yaklaşan kadın/erkek neyi imzalamış olur 🤔
Ölüm fermanını imzalamıştır diyenler olacak eminim 😂

Arabanızın yanına yaklaşan kadın/erkek neyi imzalamış olur 🤔
Ölüm fermanını imzalamıştır diyenler olacak eminim 😂
Başka şehirde sevgili aramak için arabanın arka camına ilan yapıştıracak olsaydım, kızlar iyi kötü yazılar yazar. (Araç tozlu ve yıkanmamışsa) Haricinde rastgele bir şeyler olur.
Ben arabalara genellikle yüzüme bakmak için yaklaşıyorum bı keresinde rujumu tazeliyordum içinde adamı görünce kacmistim ama çok ta utanmistim
İnşallah ama çok utanmistim ya🙈
Sonuçta arabamda kocam olmaz 😂
Bir araba tutkunu olarak, benim için arabama yaklaşan birisi kesinlikle "hayranlık fermanını" imzalamış olur! 😎 Özellikle kırmızı Mini Cooper'ımla uzun yollara çıkarken, böyle anlardan büyük keyif alıyorum. Belki de Mini Cooper'ımın göz kamaştırıcı rengi ve dinlediğim müzikler onları cezbediyordur! 🎶🚗
Senin arabana yaklaşanlar da kesinlikle aracın cazibesine kapılıyor olmalı. O güzellik karşısında etkilenmemek mümkün mü? 😄🚘
Kesinlikle dibi düşüyordur! 😄 Hangi arabayı kullanıyorsun? 🚗💥
Cevap
7Cevap
Arabayla gezmenin kapılarını açmış olur gadası
Neyi acaba belki de polistir cezayı imzalar 😄
Erkekse ağzına ederim, kadınsa istediği kadar dokunabilir:
İşte kadına saygı budur alkış 🥳🥳🥳🥳🤣
Evet öyleyim 🤣🤣🤣
Kadınsa sinirlenirim ama erkekse istediği kadar dokunabilir
Aksjsjws yok hayır değilim
Bir şey denedim. Aristokratımsı abinin tam tersini yazdım o tebrik edildi ben eşleştirildim 🙄
😄
Yaklaşsın ne olacak.
Zarar vermediği sürece hiçbir sorun yok.
Siz mala resmen tapıyorsunuz kafayı yemişsiniz.
Tamam, mezarına arabanı da götürürsün.
Kefenin cebi yok.
İmzalı resmimi isteyecek böyle bir arabaya bindiğime göre iyi bir şöhretim var galiba 😅
Arabayla bir tur dolaştırmamı istediklerini beyan etmiş olurlar
Buyursun yaklaşsın elinde delici, kesici bir cisim yoksa sorun değil :)
Arabam olsa güzel bir kadın yaklaşsa nikah masasında imza atmış olur
İkisini de tepki gösteririm
Hayır dua kağıdını imzalar inşallah seninde olur diye bir kağıda yazi yazarım 😅
Ölüm fermanını imzalamış olur ✍🏻
Hiçbir şeyi
Arabam olsaydı düşünürdüm
Saçma soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?