Düz yolda debriyajla nasıl çıkılır?

Arkadaşlar düz yolda arabam park halindeyken önümde araç varken nasıl kalkış yaparım debriyajla Allah aşkına şunun mantığını bi anlatın
Düz yolda debriyajla nasıl çıkılır?
Cevapla