Arabayla yokuş çıkarken hararet yapıyor, hararet yapmaması için nasıl bir yol cizilmeli?

Arabayla yokuş çıkarken hararet yapıyor, hararet yapmaması için nasıl bir yol cizilmeli? Ben acemiyim Clio 3 kullanıyorum , yokuş çıkarken hep hararet yapıyor, eşimde böyle bir sorun olmuyor, nasıl kullanmalıyim? Düşük viteste mi gitmeliyim yoksa yüksek viteste mi gitmeliyim? Devirli kullanırım 2000-2500 arasi olur hep , bide yol çok virajlı, vites düşürmek zahmetli oluyor, o yüzden hep 2 ya da 3 vitesle çıkarım, şimdiden teşekkürler..

Arabayla yokuş çıkarken hararet yapıyor, hararet yapmaması için nasıl bir yol cizilmeli?
Cevapla