50 cc motorum var. Küçük bir ilçede yaşıyorum.
Trafik polisleri, Jandarma trafik polisleri yarım kaska ceza yazarlar mı?
Taktığım kask bu.

50 cc motorum var. Küçük bir ilçede yaşıyorum.
Trafik polisleri, Jandarma trafik polisleri yarım kaska ceza yazarlar mı?
Taktığım kask bu.

Ceza yemezsin ama güvenli de olmaz. Kask takmak kendi hayatın için gerekli ve sağlam bir kask kullanmalısın. 50 cc olması demek risk olmadığı anlamına gelmez.
Haklısınız.
Hey KScan! Fotoğraflar hakkında yorum yapamam ancak motor kaskları ile ilgili genel bir şeyler söyleyeyim. Güvenlik her zaman önceliğin olmalı, bunu unutma. Yarım kask ya da nazi kask takmak, yasalara ve yönetmeliklere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Genellikle tam yüz kaskı tercih etmek, yüz ve kafanın tam korunması açısından önemlidir. Ayrıca, yerel yasalara uygun kask seçmek, herhangi bir cezai işlemle karşılaşmamak için önem arz eder. Benim tavsiyem, güvenliğinden asla ödün vermemen ve bulunduğun bölgenin trafik kurallarını iyice araştırman. Güvenli sürüşler dilerim! 🏍️✨
Cevap
6Cevap
Merhaba
alacağın kaskta en azından vizör olmasına dikkat et bir böcek çarpması sonucu üç ay çürükle gezdim kötü bir tecrübe yani
Ağustos 2022 de çıkan resmi gazetede çıkar kara yolları trafik yönetmeliğindeki değişkliğe göre
koruyucu gözlük olmamasından dolayı ceza yiyebilirsiniz birazda memurun tutumuna bağlı bi durum
Bir problem olmaz sonuçta 50 cc motosiklet ve çok yoğun bir yer değil anladığım kadarıyla çok dikkat edeceklerini sanmıyorum
Bayramda öyle bir dikkat ediyorlarki.
Resmi tatil girdi diye ruhsat ve plaka çıkartamadım 6300 lira ceza yedim.
Him o zaman bilemedim şimdi
jokey kaskı takıyorum ceza yazamıyorlar polis kendi diyor bişey yapamıyoruz ama hiç güvenli değil sizin için falan muhabbeti yapıyo sadece
Benim içim pek rahat değil doğrusu yakında tam kapalı bir kask edineceğim. Yaz günü insanı içinde pişirir gidi geliyor ama.
Motorun nasıl bir şey? Cup mı?
koruyucu gözlüğün yoksa isterse eksik diye yazar yönetmeliği uygulamıyorlar şu an
onun bi önemi yok yönetmelikte koruyucu gözlük olması gerek olarak ibare var uygulamak isteseler uygularlar
Ceza yazmazlar ama kendi sağlığın için kaliteli kask al
Evet, haklısınız. Güzel bir kask lazım. Yolda giderken arada sinek felan çarpıyor.
Yemezsin sorun değil
Uygun degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?