Arkadaşlar arabadan anlayanlar için soruyorum çalışır vaziyetteyken yağ çubuğunu çekince yağ sıçratması normal mi?

Arkadaşlar arabadan anlayanlar için soruyorum çalışır vaziyetteyken yağ çubuğunu çekince yağ sıçratması normal mi?
Cevapla