Beceriksiz sanayiciler, hırsızlar ve yüzsüz tamircileri ne yapacağız?

Yakın bir zamanda motosikletimin lastiklerini motosiklet tanircisinde değiştirdim.
- Çamurluk vidalarını sıkmamıştı.
- Ön lastik yanaklarını tam oturmadığı için gidonum yalpalıyordu.
- Arka tekerin balans ayarını baştan savma yaptı.
- 1.000tl isteyip 800tl'ye indirdi.

Sonuç:
- Ön lastiğimi, araba lastik tamircisinde düzelttim ve 100 tl verdim.
Yalpalama geçti, motosiklet tamircisi: arkada çanta olduğu için yalpa yaptığını söylüyordu oysaki.
- Çamurluğu tekrar sıktırdım.
- Arka lastik ayarını kendim yaptım.

Şehirimdeki tüm motisiklet tamircileri aynı.
Biri hırsız, biri ayyaş, biri yapamaz para alır, diğeri hiç yapmaz zaman sonra sıkılıp elinden alırsın, başkada tamirci yoktur zaten.

Ahali olarak ne yapacağız bu işi?
Beceriksiz sanayiciler, hırsızlar ve yüzsüz tamircileri ne yapacağız?
Cevapla