Ablam arabasına benzin atmıyor, biri sürmek isterse kendi atsın benzini diyor. Hiç dolu bırakmaz. Ayıp değil mi?

Yani insan arada biraz doldurur demi ablasin Sonucta. Ise gider doldurur Eve geldiginde yine bitmis olur benzin? Kendine göre ayarliyor?
Ablam arabasına benzin atmıyor, biri sürmek isterse kendi atsın benzini diyor. Hiç dolu bırakmaz. Ayıp değil mi?
Cevapla