ölmenin farklı yolları da vardır elbet ama bu denli denemeleri trafiğe kapalı alanda yapın başkasının yaşama şansını elinden amamış olursunuz neyi elde edeceksiniz ibre sona gelince
Eski aracımla denemiştim ibre biryerde kaldı ilerlemedi. Kiralık araç ile denedim otobanda rent a car sahibi aradı Eminim yavaş dedi ya motoru küçük o arabanın vs dedi o ana kadar yaptığım hızı göremediklerini düşünüyordum ama herseyden haberleri var.😀 Trip atıp aracı geri verdim otobanda da hız yapamayacaksak artık diye.😀
O kadar hız yapmadım aracın motoru o kadar yapamaz zaten 😅 maks 220 yapar yaparsa 260 ibre var ama o büyük hacimli motorlar için off 3.2 GTS olacak ki ibrenin köküne dayanır 270
Benim ehliyetim bile yok, çok uzağım arabadan. Zorunda olmadıkça da almayı düşünmüyorum. Kuzen bir kere yapmıştı onu ben arabadayken, içim dışıma çıktı. Hiç gerek yok.
Her araba ibrede yazan en yüksek hıza kadar çıkmaz bazılarıda ibrede yazandanda hızlı gider arabaya yazılım attırarak limitör iptali yaparak falan dahada hızlandırabilirsin ama bu arabanın sağlığını bozabilir