
Çatara patara taktılar stejin vagonuma alır mıyım bir hayırlı olsun?

Çatara patara taktılar stejin vagonuma alır mıyım bir hayırlı olsun?
Dostum yap dereceli eksantirik, büyük çift boğaz karbüratör, büyük manifold, elektirikli benzin pompası, performans buji-ateşleme bobini-kabloları, açık hava filtresi, headers+düz boru motora bunlar yeter. Şanzıman 4 ileri ise 5 ileri olanı al ve hafif volan ile bronz baskı at 1. seviye yumuşak olanlardan. Yap coilover+spor yaylarını, at öne kule gergini, altına da pütür attır. Dıştan temiz bir boya, 15'' jantlar, güzel fren diskleri ve boyalı fren kaliperleri, arkalar 2 önler 0,75 cam filmi. İçini de güzel bir ses sistemiyle donat, ses yalıtımı yaptır ve krem+araç rengi döşemeni yaptır. Elektronik olarak da otomatik camlar, güzel bir far tasarımı, iç aydınlatmalar. Dede 20 yıl gençleşsin de millet asıl delikanlı görsün. Geleni üzsün dedem benim bee.
Cevap
6Cevap
Hayırlı olsun, böyle klasiklere rastlamak çok zor.
Aynen öyle
Hayırlı olsun ancak karborotorlu araç artık zor.
Rab kaza bela vermesin.
Sağol
Gözün aydın hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Teşekkürler
Hayırlı olsun lastiklere beyaz yanak çek
Bir ara yaparım param yok şu an
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?