Ehliyeti alayım mı şimdi yoksa biraz arabanın kullanmasını öğrenip öyle mi alayım?

Şimdi ben ehliyet almak istiyorum fakat hiç araba kullanmadım bu zamana kadar ehliyeti şimdi mi alsam diye düşünüyorum da yoksa biraz arabanı kullanmasını falan bir ileri ki zamanlarda öğrenirsem o zaman onu alayım diye düşünüyorum yani bana öğretecek biri de yok açıkçası arabanı kullanmasını şimdi ben sınava girdim diyelim azılı sınavdan geçtim araba işte sürme sınavında kaldım diyelim tekrar ikincide girdiğimde aynı şekilde yazılsın yoksa sadece araba kullanmasına adam giriyoruz
Ehliyeti alayım mı şimdi yoksa biraz arabanın kullanmasını öğrenip öyle mi alayım?
Cevapla