Şu alım gücünde sence? Yurt dışında insanlar yılda 1 araba değiştirebilirken (asgari ile çalışanlardan değil meslek sahibi olanlardan bahsediyorum) bizde yıllarca çalışsan sıfır araba alamıyorsun artık. Bu durumdayken nasıl sormayalım 😅
Aracın motorlarından anlamadığımdan dolayı fikirlere ihtiyaç duyuyorum. 1.2, 1.4, 1.6 arasından en tutulanı, tek nokta enjeksiyonlu veya çok nokta enjeksiyonlu hangisi çok tutuluyor vb. konularda sık sık fikirler almaktayım. Kendim araştırsam da bazen ayırt edemiyorum. Örneğin 1,2 motor Fiat Palio almak istiyorum. İlanlarda 8v veya 16v yazmıyorlar, ya direkt bunu alacağım demeye kalkıyorum ya da anında iptal ediyorum. Kararsızlık tavan yapıyor. Başka bir örnek vereceksem; 1,2 Corsa'yı (B) hiç sevmem, illa 1,4 GLS 90 HP olsun derim. 1,2'ler ve 60 HP'lik 1,4 Swing'ler yokuşta çekmez deyip geçiyorum.
Otomobilden anlamıyorum motoru lastikleri vs ama görünüşe önem veriyorum ben. Hoşuma giden araba olursa bu işten anlayan bilen bir arkadaşıma sorarım hatta satın almaya birlikte giderim ki kazıklanmiyim 😂