AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Çünkü karakterleri yok veya insan olamamışlar
Sanıyorlar ki millet bayılıyor o sese vayyy bee motora bak diyorlar ve havalı olduklarını düşünüyorlar
Ya ablama üniversitedeki erkek hocası cinsel olarak kendini yeterli hissetmek için yaptıklarını söylemiş ben de inanmadım açikçası sabah akşam basimın etini yiyo bu ses
İlkel dürtülerilerini ortaya çıkarmaya çalışan bir insan nasıl ünv de ders verebiliyor. İmamından akademik hocasına kadar hepsinin kafası bel altına çalışıyor.
Ay o kadarını bilemem ama erkekleri en iyi erkekler tanır😂
Erkeklerin en güzel yaşı 2-3 arası :D
Öyle deme ilerde evlilik gibi bi planım var soğutma beni😂
İnşallah iyi, hayırlı biri çıkar karşına
Amin abicim inşallah senin de hayattan beklediğin hayırlı işler misliyle seni bulur🥰
O sesleri çıkartmak için söktükleri susturucuları münasip biyerlerine soksunlar.
Ay amin abi ben anlamıyorum araba şeylerinden ama bilerek yaptıklarını da biliyorum
Düştü mü dayı? 😂
Motoru 17 yaşında bıraktım ben. Arabacıyım kaza geçirdiğimden beri
Geçmiş olsun abi inşallah kalıcı hasarlar bırakmamıştır daha geçen gün bile akrabam kaza yaptı yüzü dağılmış çocukcağızın
Öndeki 8 dişimde his yok sadece. Soğuk bir şey içtiğinde sızlar ya ön sekiz dişte hiç sızlama falan hiç his yok. Onun harici kalıcı zarar yok çok şükür
Iyi cok şükür abi dişlerin kırılmamış ne güzel
Damağın içinden kırılıp geri kaynadı.
Ayy şanslıymışsın ama gerçekten şükret zamanında annen ne kadar üzülmüştür ☹
Annem göremediği için şanslı. 7 yaşında kaybettim
Ciddi misin özür dilerim abi bilseydim hatırlatmazdım🥺 seni kim büyüttü öyle🥺
Ablam.
Ne kadar vefalı bi abla çok şanslısın herkes yapamaz senin zor zamanlarını hatırlamana sebep oldum kusura bakma🥺
Öyle deme. O zor zamanlardan geçmrseydim bugünkü ben olamazdım. İnsan nereye nasıl geldiğini unutmamalı
Öyle ama yaralarını kazımak istemezdim ondan söyledim baban başınızda durdu dimi babalık yaptı dimi
Cidden çok kötü bir hayat yaşamadım. Babam annemden sonra evlendi. Babam da yaşlı çünkü 49 doğumlu. Babamla 45 yaş var aramızda.
Benim de babamla aramda 40tan fazla yaş var olabilir yani. Bi de şu erkekler neden eşleri vefat edince evleniyo, kadınlara dul diyolar erkekler cayır cayır 2. Yi alıyo😡😡
Öyle deme. O yaşta adam düşünsene eşi vefat ediyor. Çalışsın mı çocuğa mı baksın ev işlerine mi baksın.
Ama abi benim de ananem annemi 3 yaşindayken terk edip başka adamla evlendirilmiş. Dedem de başka bi kadınla evlenmiş 4 tane çocuğu olmuş ve annem onları büyütmüş bu üvey annesinden hep kötülük görmüş zerre kadar annelik yapmamış annemi yenhesi büyütmüş. Senin üvey annen sana annelik yaptıysa sözüm yok ama eziyet ettiyse gerçekten çok sinir bozucu. Erkekler evlenmeden duramıyo😡
Üvey anneden bir kötülük görmedim çok şükür. Fakat evlenmeden duramıyor diye bir şey yok. Benim iş arkadaşım 42 yaşında ilk evliliğini yaptı, ben 30 yaşına geldim neredeyse halen bekarım. Bu kişiden kişiye değişiyor
Ya senin evlenme yaşın hani kendine göre birini inşallah bulursun temiz bi kiz evlenirsin allah rızkınıza bereket verir. Ama boşanıyolar ya erkekler 2. Kez 3. Kez evleniyolar onlara sinirleniyorum. Benim dayım 3. Kez evlenmeye hazırlanıyor ispanyaya taşınıcak oğlu da türkiyede kalıcak gel de kızma😡
Dayının da kendine göre haklı sebepleri vardır diye düşünüyorum ben. İşin aslı astarı nedir, tam bilmeden yargılayamam ben
Abi sen iyi niyetli birine benziyosun inşallah seni kandırmazlar etrafta dolandırıcılar çoğaldı iyilikten maraz doğuyo🥺
Motorun yok ama. Olsaydı bende yapardım çünkü sesi çok hoş
Igrenc bi ses herkesi rahatsız ediyor.
Gerçek motor olursa sesi en güzel enstrümandan bile güzel çıkar
Ses sestir kimseyi rahatsız etmeye hakkın yok evleri inletiyo motor sesi hatta yeri inletiyo
Dediğim gibi benim motorum yok. Doğal olarak kimseyi de rahatsız etmiyorum
En iyisini yapıyon
Bir ara Maltepe minibüs cad oturuyordum. Eve gelince bip bip minibüs kornaları rahat vermezler
Aynen öyle
Biliyorsun değil mi o sesi erkek çıkarmıyor motor çıkarıyor
Erkekler istediği için motor o sesi çıkarıyor😡
Motorun egzoz sistemine göre gücüne göre çıkıyor o ses erkek istediği için çıkmıyor
Ben hakim olmadığım için anlatamıyorum normal giderķen çıkardığı ses değil böyle arada yapıyolar 😠
Gaza basınca çıkan ses ya Bırak o kadar çıkarsınlar ya
Kapımın önünde gece gündüz aynı ses bıktımmmmm
Polisi ara şikayetçi ol
Polis hep burada hep daha dün ortamı dağıttı toplanmış bu yaz gününde ateş yakmış müzik dinliyolardı saat 2.30 da
Trafikte farkedilip ölmemek için 😎
Korma 🤝
Ay yanlış yazmışım doğrusunu biliyon işte bi daha yazmıyım🤭
sanane kızım sen ne anlarsın motordan
Niye saldırıyosun amca
amca snn anandır
Motorsikletinin motoru bile senin beyninden daha çok çalışıyor
kıskanma la beni
sen hayatında motor sürdünmüde konusuon
Neyini kıskanıcam amca bi açıklar mısın😂
motorumu
Her yerde olan bir şey istesem arkadaşlarımdan ödünç bile alırım neyini kıskanayım🤣
anca ödünc alırsın paran yokki alasın fakir :D
Param var ama motora ödemem boş şeylere para harcamam amcam benim motor başında kuruyup kalcan üzülüyroum sana
bos seyler diiyip neden ödünc alıp sürüyorsun ozaman bos vakitini neden motorda harcıosun evladım
bos konusuyorsun bence konusma bile
Ya ben motora bindim mi dedim şu tozu içkiyi ballyi bırak öyle konuşak amcaa🤣
laksjdfşla kızım sen sakamısın daha ne konsutugunu bilmion
Hadi ben sakarım sen nesin peki😂😂😂😂
bende sakarım laskjdfşlaksdf
Allah seni🤣🤣🤣
cok güldük bak sonra aglarız
Yok be gülerken ağlamayı da düşünme😂
ee hayat bu kızım bugun varsın yarın yoksun alskjdfşas
Kaskını da sağlam al nolur nolmaz daha iki gün önce bi tanıdığım kaza yapmış yüzü çok yara almıştı
tamam ama 2 saniyede ne deişti kuzum bianda
Bilmiyom kavga edecek mevzu bulamayınca biz😂😂
alksjdfşlaksjfşlaskd sana motorumun fotosunu atayım gel özele
Ya yok özele gelmiyim hayal ettim ben güzelmiş😂
askjdfşla neden ne alaka şimdi
Ben özele gelmeyi sevmiyorum ondan dedim😂
konusmıcaz sadece foto atıcam
Dediğini yap sadece fotoğrafı at. Hava sıcak diye buz gibi karpuz yedim karnım ağrıdı 😂
tamam asdfasdfa afiyet olsun bende istiom
Yola getirmek filan ayıp oluyo abi😂 dondurma yedim serinleyemedim dolaptan karpuzu yedim o da hasta etmese iyi😂😂
Bu arada motorun gerçekten güzelmiş susturucusu da vardır inşallah
var evet alskdjfşla
O zaman niye benle kavgaya tutuştun bi motor sesi için😂
gıcıklık olsun aşlskdjfşalsd
Amca diyince de anama laf attın bari babandır diyeydin🤣
anan kusura bkamasın ya ellerinden öperim
E bi zahmet anneme laf söyleyenin beynini kerpetenle parçalarım
neden parcalamadın ozaman beyinmi bulamadın bende lkajsdşflkajsşdlfkasdfadf
Sen anneme amca dedin bunda bi şey yok ki ben de senin bsbana teyze derim nolmuş😂😂 beynini aramaya çıkmadım yani korkma
laskjfşlk bosuna zaman ayırırıdın zaten laksjdfşlasdf
O zaman niye kask takıyon🤣
cezası cok agır diye lkasjdşflkasşfasdf
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 bana fakir diyodun çook zenginsen ödeyiver nolmuuş😁
ben o paraya baska motor alırım asdfasd
Hadi motorun üstünde takmanı anladım arkadaşınla beraber niye kasklı foto çekiyon nasıl bir polis korkusuysa😂
ikizim o benim
Aaa ne güzel ikizin var hem kardeş hem arkadaş sana
kardeş o olsunda arkadas sen ol :D
Ya ne alaka sizin mesela sünnet düğünleriniz bile aynı gün yapılmış doğum günlerinız aynı yani acıyı da tatlıyi da beraber yaşamışsinız ondan iyi arkadaş olmaz sana emin ol😂
laksjdfşl haykırdım ya :D :D
Adamı zıplatırım öyle😂😂
yaaa sen intikammı alıosun laksjdfşlkasjdfşlkasjdfşlaksjdşflaksjşdflkajsşdlfkjasşldfasdf
Aaa kuru iftiraaaa😂
ulan varya cok fenasın yemin ederim alskjdfşlasdfasdf
Ya benle alakası yok sen kendin itiraf ettin beyin kırıntısı bulamazsın dedin ondan sana fena geliyorumdur😂😂
alskjdfşlaskdj fgel gel tabi buralar bombos cünkü asldkjfşalsd
Içini bi şeyle doldur kumla filan doldur rüzgarda savrulma😂
toz yapar ama lkasjdşflasdf
O zaman çimento dökelim alçıya da kabul en kalitelisinden🤣
agır gelior oda
Ağırlık olsun diye döküyoz zaten matkapla delip dökcen kuruycak🙃
laksjdfşlaksdjfş o betonu varya 2 günde dökemessin benim vaktim degerli
Niyeymiş hem biz sen uyurken hallederiz kardeşinle sonuçta o da senin iyiliğini ister desteğini aldım😂😂
laskdjfşlk sen ne yasıon kızım ya o seni tanımyor bile daha asdfasd
Sana şaka yapılmıyormuş baştan uyarsaydın yapmazdım🙄
asjdflkasjdflk bence bu sohbet cok uzadı kacıom ben
Güle güle
baaaaaaaaay
Aynen ya sinir bozucu ses
Beddura da edemiyosun kaza filan yaparlar😡
Anlamadim
Benim yaşadığım yerde sabah akşam motor sürüyolar ve sesi aşırı rahatsız edici, ınsan sinirleniyo beddua etmek istiyosun ama kıyamıyosun da başlarına bi şey gelir kaza filan yaparlar.
Yapsınlar senin yakininmi seni ne ilgilendirir kaza yapmasi
Yakınım değil ama sonuçta bi insan sağlığı söz konusu
Onlar başkaları rahatsız olmasın diye düşünmüyor sen böyle dusunuyon çok ilginç çok degisiksin🙄
Öyle deme o insanların da annesi babası var onlara da yazik
Hey yarabbim ya ne halin varsa gör görüşümü dedim zaten sadece
Kim oluyon tanıdıgimmi arkadaşımın oluyon hyr
Motor sesiyle minibüs kornası ölümüne kapışır.
Ikisi de birbirinden kötü
Görgüsüzlük ve varoşluktan
Zevk işi
Sen de yapıyosun galiba
Eskiden
Peki bazı erkeklerin cinsel yetersizliklerini kapatmak için, kızları etkilemek için yaptığı doğru mu?
Ne alaka mk💀
Bunu duydum ve saygı çerçevesinde sordum küfür etmene gerek yok
Hayır mk cinselle ne alakası var
Ya noluyo size ne münasebet sizi adam yerine koyup edebimle soru soruyorum küfür ağzınıza sakız olmuş kadınla konuşmasını bile bilmiyosunuz ya
İstediğimi yazarım kadın. Kadın olman bişi değiştirmiyor sen ingiltere prensesi değilsin.
Saygın yoksa yazma erkeklik taslama anlaşılıyor.
Karaktere bak. Açık konuşmayı erkeklik sanıyor. A*tal
Açık konuşmak cümlenin sonuna *mk koymakmış savunduğu şeye bak😂
Anlama şeklin kıtsa söyle engelliye saygıdan yazmayı bırakayım
Adamına göre tavır alırım😉
Aptllar cünkü
Keşke beyinlerini labaratuvarlara bağışlasalar paslanmıştır şimdi
he vallaha
aptal değiliz seviyoruz
Haz veriyor
Etrafı da rahatsız ediyor
Doğru bu onları ilgilendirmiyor ama takmıyorlar
Bende sürüyorum-
Sürmenize karşı değilim o yüksek sese karşıyım yeri inleten bir ses var ya
Ama çok normal büyük motor kullanıyoruz
Tamam ama susturucularını filan cıkarıyolarmış ses yapsın diye ben onlara söylüyorum
Susturucusuz daha güzel TvT
Bak yaa sonra da diyo o sesin çıkması normal niye doğrusunu anlatmıyon cadı😂
Büyük diye çıkıyo o ses susturucusuz kullanıyom ben çünkü ses müq
Bari gece sürme uykumuzu kaçırıyon😂
ben sadece gece sürüyorum ama
Ohoo sen de hiç dediğimizi dinlemiyon ☹
çok beklersin
Hemen de ters cevap veriyosun şakalaşıyodum🙄
Bende şaka yapmıştım-
Ama sesini duysam anlardım yazıyla yazmışsın sonuna da emoji koymamışsın anlayamadım🥺
Ben emoji koymam genellikle
Gülen surat bile yapsan anlardım noktalama işaretleriyle. Erkeklere alınmıyorum ama böyle cimcime kızlar ters yapınca alınıyorum☹
cimcime miyim ben
Tabii ki biraz da cesursun🙃
fotodaki erkek çok hoş duruyo
Evet bazı motorcular çok cool
misal ben UwU
Derileri de giyi😎 yazın yakar ama kışın giyi