
Günaydın Günaydin Günaydın sıcak dahada sıcak olacak yanıyor İstanbul

Günaydın Günaydin Günaydın sıcak dahada sıcak olacak yanıyor İstanbul
Eskişehir'de arabayla gezilecek hiçbir yer yok. Var; ama hafta sonu trafik resmen yarı İstanbul trafiği gibi oluyor. Sıkışık trafikte yer yer bazı arabalar bozuluyor ve trafik daha da tıkanmaya başlıyor. Her yere yürünür, tramvay veya otobüsle ulaşım yapılır. İstanbul'da olsaydım 50 cc'lik motosikletle ulaşım yapardım.
Arabayla bangır bangır
Yavaş sakin 🤣🤣
Sakin olamam 🙄
Kaza yapacaz kapat müziği gaz verme gaz verme
Asla kaza yapmayız :D
Teşekkürler beyfendi 🫡
İkisini de severim 🙂
Cevap
4Cevap
Araç ile gezmek daha güzel benim için yürümek de güzel tabi ki de ama nereye yürüdüğümüz önemli
İstanbul yanıyor bu sıcakta serin evimden dışarı çıkmayı tercih etmiyorum.
Hadi diyelim çıktım yürüyerek değil araba gitmek isterim gideceğim yere.
Yürüyerek, arabayla gezmek nedir ya sokak sokak gezip yeni yerler keşfetmek daha zevkli.
Şehir içinde gezeceksem yürüyerek. Fakat, şehir veya ülke dışına çıktığımda kesinlikle araba. Özellikle tercihim gece yolculuğundan yana.
Yürüyerek gezin, hareket berekettir.
İkisinin de yeri ayrı
Yürüyerek ormanda daha güzel
Yürüyerek
Arabayla
Arabayla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?