Opel alabilirsin, oylamada neden geri kalmış bilinmez ama cliodan falan iyidir bu araçlar, diğerini pek bilmem ama opelin arabaları iyidir, polo bana adı itibariyle itici gelir clio da malum çok bir şey beklememek gerekir.
Almanyada yaşıyorum opelin iflas ettiği gerçeği doğru değil araştırın firma alman bir marka tarafından sahiplenildi yeni modeller ve elektrikli araçlar üretilmeye başlandı..
Al bir tane 1-0 tce x-tronic Renault Clio keyfine bak satmak istediğin zaman da piyasa arabası bir saatte satarsın bu cevabın bir bence olarak cevap değil alman gereken araba bu haberin olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Volkswagen Polo
Hepside güzel gadası
Opel alabilirsin, oylamada neden geri kalmış bilinmez ama cliodan falan iyidir bu araçlar, diğerini pek bilmem ama opelin arabaları iyidir, polo bana adı itibariyle itici gelir clio da malum çok bir şey beklememek gerekir.
Fiyat, performans, uygun işletim maliyeti dersen Clio,
Tasarimi, muhendisligi dersen Opel,
Bazi konularda en iyisi degil genel olarak orta-üst kalitede bir aracim olmali dersen WV secmelisin.
Hangisi daha güzel diye bir soru olamaz. Herkesin zevki farklı, sadece modelini ve işlevine sorabilirsin
benim ilk arabam Corsaydı 😊
Ama oyum VW Polo ya
Bunlar arasında en iyisi Polo tabiki de. Ama bence kadın arabası açık ara Micra’dır🥹
Clio. İlk olduğu için ister istemez acemilik hafif sürtme olacak. Parçası ucuz.
Öncelikle hayırlı olsun diyorum 🙏 üst görseldeki araba daha güzel duruyor.
Clio bence kesinlikle. Otomatik vites alıcaksın heralde
yakıt durumlarına yürüyen aksamına ve fiatları kıyaslayın ha bana kalırsa ben opel derim
Bayan için corsa daha tatlı gözüküyor bana göre sportik atik ve tatlı..
Opel iflas etti dandik marka
Almanyada yaşıyorum opelin iflas ettiği gerçeği doğru değil araştırın firma alman bir marka tarafından sahiplenildi yeni modeller ve elektrikli araçlar üretilmeye başlandı..
Opel zaten Alman markaydı sorunlu marka olduğu için piyasada tutunamadı sürekli masraf çıkaran marka dan araba olmaz
Herkesin görüşü farklı fakat eski opel yok :)
Normalde volkswagen derdim ama renault daha güzel duruyor.😊
Mercedes veya Mini Copper S
bence polo ama ben opel dedim daha hoş çünkü
Opel arkdaşımda var gerçekten çok tatlı ve aşırı konforlu, Ama tasarımı beni benden almıştı.
Senin araba namaz kılıyor mu? Benim ki Clio :D
Bu markalar çöp en sağlam Japon arabaları kadın için de en iyisi Suzukı Nissan Daihatsu
boş ver başkalarının tercihini kendi içinden ne geçiyorsa neyi sevdiysen onu al
Al bir tane 1-0 tce x-tronic Renault Clio keyfine bak satmak istediğin zaman da piyasa arabası bir saatte satarsın bu cevabın bir bence olarak cevap değil alman gereken araba bu haberin olsun
Ben clio kullanıcısıyım, manuel kullanıyorum memnunum. Bir de otomatik olsa tadından yenmez
Bence corsa 0 faiz ile 120 bin tl kredi imkanıda var bayilerde
Benim ilk arabam polo 1.4 2000 otomatikti tavsiye ederim ilk araç için iyi bir tercih
Araba almanın kadını erkeği mi oluyormuş?
Polo arabadır gerisi tineke
Fazla para verme yazık olur
Polo (ilk göz ağrım) 😍
Varsa imkanın polo. Al kardeşim kesinlikle
0 km ise ben clio alırdım.
renault clio der susarım. :)
Cebinizdeki paraya göre değişir.
İ20 bence daha ideal
Bence de Kia ve Hyundai çok sağlam arabalar yapıyor
@1ACIMASIZBİRİ bayan için ideal bir araba bence bro i10 i20 fakat hanımefendi ne düşünüyor bilmiyorum tabiki
Polo tabiki
Diğerleri çöp
Bence polo yakışır
Volkswagen Polo diyorum.
Polo ama en dolusu
Polo al
Reni çöp araba uzak dur
Woswagen asıl çöp Renault motoru kullanıyor Almanlar demekki Renault daha iyi marka😂
Ben eşime Clio turuncu renk aldım çok güzel
0olo daha iyi gibi onu ben de tercih ederim
Bugattisiz hayat olmaz benim için.
Corsa ultimate gri renk.
Polo çok beğeniyorum
Hepside güzel arabalar
Yeni kasa corsa tabiki
Mini Cooper bnce
Arabadan anlıyorsun.👍😊
Wolksvagen
Corsa bence
Sanayiye az girmek istiyorsan Renault
Polo iyi gider
Benim ilk arabam tofaş tı?
Bmw 1 serisi
Polo
corsa güzel
Tabiki polo
Mini Cooper
Polo.
Polo
Polo
Polo
Bence istediğini al