
Hızlı ve öfkeli film serisinden bir aracınız olsaydı hangisini tercih ederdiniz 🤔
#Arabalar
Benim D. K. nin aracı siyah Nissan 350z olsun yeterli 😌

Hızlı ve öfkeli film serisinden bir aracınız olsaydı hangisini tercih ederdiniz 🤔
#Arabalar
Benim D. K. nin aracı siyah Nissan 350z olsun yeterli 😌
Tokyo Drift'ten söz ediyorsak benim tercihim de Takashi'nin 350z'si olur ama Han'ın Nissan Silvia S15'i de olabilir. Seçim yapmak çok zor ya önceki filmlerden Skyline GT-R 34 var sonraki filmlerden Subaru WRX var Toyota Supra var... JDMci olduğumu fazla belli ediyorum sanırım? 😂
O zaman GT-R diyeyim ya ama mavi olan, bildiğim kadarıyla Paul Walker'ın kişisel aracıydı. Gri-Mavi GTR'ı beğenmiyorum. Birinden biri GTT idi ama hangisi hatırlamıyorum yine de tercihim mavi, GTT olsa da olur farketmez. 😄
Cevap
4Cevap
Ben tabi ki de dodge charger 1969 isterdim
Mitsubishi Lancer Evo
Paul walker'in arabasını
Hangisi ama çok arabası var onun 😄
Uuu arabadan anlıyorsun 👍
En iyisi nissan zaten
Honda Cıvıc var zaten bak profıle 😉
istemem öylemsi ben merso G63 isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?