Leon
Passat
A4
F30
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Passat orta; ama A4 bana ağır abi arabası gibi gösteriyor. A7, A5, A4/S4 Cabrio, A3 Hatchback/Sportback genç arabası kabul ediyorum. Leon ile F30 tam genç işi.
Cevap
7Cevap
f30 bence knk. 3. daha çok iş aracı gibi durmuş birincisi de aile aracı gibi durmuş. ikincisi de biraz genç işi gibi ama sonraki iyi
A4 gözüme şu an Passat’tan daha güzel geldi. Genç işi olan Leon derim BMW çakal arabası gibi duruyor BMW’nin laciverti olsaydı tercihim BMW olurdu.
Leona bir ses sistemi döşe 10 numara olur. Parası olan BMW alır.
BMW kesinlikle bu seçenekler arasında zaten BMW gençlere hitap eden tasarım da araçlar üretiyor Bmw
Çoğu kişi arabayı BMW olarak seçmiş ama artık BMW bir klasik haline geldi ben Leon diyorum
leon, alor mavi olsaydı hepsini tekte alırdı :D
F30 özellikle de bu rengi daha genç işi gözüküyor.
Oyumu kullandım gidebilir miyim
Hoaayyydaaaaaaa
A4 efsane bence
passat
Leonn
Daima BMW.
maserati granturısmo
Leon güzelmis
Leon fr veya f30
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?