Arabalar Arabanda atıştırmalık bulundurur musun, torpido gözünde filan hıııı? Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Fındık, fıstık, çikolata...😋Şu tepsiler de iyi fikirmiş. Arabanda atıştırmalık bulundurur musun, torpido gözünde filan hıııı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Hiç bulundurmam. Uzun yola çıkarsam, en yakın fırından kısmen simit, poğaça gibi hamur işi alırım, seyir halindeyken yerim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Kahve ve sigara evet. 1 0 Yorumla
Amanoof Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Normalde yemiyorum arabada hiç yemem. Kahve içiyorum ama araçta 😁 1 7 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Kahve bağımlılığı 😁 Yorumla Amanoof +1 yıl Çok kötü sultanım çok, evde yaptığım kahvemi kapaklı bardağıma koyup alıyorum yanıma 😁 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Oyy kıyamam bağımlılık kahveden olsun aşkım 😘 Yorumla Amanoof +1 yıl Evet ama şikayetçi değilim, halimden memnunum 😁💕🌷 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Prensesler şikayet etmez🧚♀️🌸 Yorumla Amanoof +1 yıl Dedi kraliçem 👸 ❤️ Yorumla Gercegimsanri +1 yıl 🌸🧚♀️😘 Yorumla
pretty444 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kan şekerim düşüyor arada şeker çikolata lazım olur veya içecek koyuyorum nereye yolculuksa işte 1 1 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Bende öyle yapıyorum 😊 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Hayır her yer bakkal market dolu zaten istersem gider alırım 1 0 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Arabam olduğu dönemde arka bagaj dolu olurdu. Jsmm 1 0 Yorumla
havacoksicakkk Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 95% +1 yıl Arabanın içinde bir şey mi yenilir dökerler her tarafa 1 0 Yorumla
hARDER_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Atıştırmalık bulundurmam istersem gider alırım yerim midemde bulunur 1 0 Yorumla
Rosekokusu Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Diyet buskuvi vardır ve içme suyu 1 3 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Ne güzel 😊 Yorumla Rosekokusu +1 yıl Kusura bakma resmi yeni gördüm 😂 bu obez biri sanırım Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Ahaha olabilir 😂 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Sadece araba değil evde de bulunmalı 😋 1 0 Yorumla
srtcbrk Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl nerden biliyosun 😀 1 3 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Bizde koyuyoruz 😁 Yorumla srtcbrk +1 yıl aga aç kaldigin hele ki etrafta bufe market yoksa define gibi geliyor o aperatifler 🙂 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Ahahah bilen biliyor demekki😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hiç bulundurmam. Uzun yola çıkarsam, en yakın fırından kısmen simit, poğaça gibi hamur işi alırım, seyir halindeyken yerim.
Kahve ve sigara evet.
Normalde yemiyorum arabada hiç yemem. Kahve içiyorum ama araçta 😁
Kahve bağımlılığı 😁
Çok kötü sultanım çok, evde yaptığım kahvemi kapaklı bardağıma koyup alıyorum yanıma 😁
Oyy kıyamam bağımlılık kahveden olsun aşkım 😘
Evet ama şikayetçi değilim, halimden memnunum 😁💕🌷
Prensesler şikayet etmez🧚♀️🌸
Dedi kraliçem 👸 ❤️
🌸🧚♀️😘
Kan şekerim düşüyor arada şeker çikolata lazım olur veya içecek koyuyorum nereye yolculuksa işte
Bende öyle yapıyorum 😊
Hayır her yer bakkal market dolu zaten istersem gider alırım
Arabam olduğu dönemde arka bagaj dolu olurdu. Jsmm
Arabanın içinde bir şey mi yenilir dökerler her tarafa
Atıştırmalık bulundurmam istersem gider alırım yerim midemde bulunur
Diyet buskuvi vardır ve içme suyu
Ne güzel 😊
Kusura bakma resmi yeni gördüm 😂 bu obez biri sanırım
Ahaha olabilir 😂
Sadece araba değil evde de bulunmalı 😋
nerden biliyosun 😀
Bizde koyuyoruz 😁
aga aç kaldigin hele ki etrafta bufe market yoksa define gibi geliyor o aperatifler 🙂
Ahahah bilen biliyor demekki😂
Hayır