Kendi şoförlüğünüzü nasıl tanımlıyosunuz. Usta şoför müsünüz?

Ben kendimi bir usta şoför olarak görüyorum. Çünkü ani ve gereksiz manevralar yapmıyorum. Dönecegim zaman dönüşe gelmeden dönüş yönündeki şeride giriyorum. Orta ya da en uzak seritten gelip araclarin önüne kırmıyorum. Donecegim sırada karşı yönden gelen araçların geçmesini bekledikten sonra yol müsait olunca dönüyorum. Kavşaklara ve yaya geçişlerine yaklaşırken hızımı azaltıyorum. Dönel kavşak içindeki araclara yol veriyorum. İlk geçiş hakkını sagdan gelen araca veriyorum. Çok şükür 11 senedir trafikteyim. 2 defa ufak maddi hasarlı kazaya karştım ikisinde de %100 kusur karşı tarafa verildi.

Kendi şoförlüğünüzü nasıl tanımlıyosunuz. Usta şoför müsünüz?
Cevapla