Babamın Clio'u ile Polo arabalarımız Eskişehir plakalı. Babamın Clio'sunun 10 yıllık 2 harfli, Polo'mun henüz 2 aylık 3 harfli.
26 VA-VZ plakalar o zamanlarda 2012-2013 yılları arasında kullanıldı ve eski sahibi İstanbul (34) plakalı olarak Eskişehir'de kısa bir süre kullanıp 26 VT ile değiştirmiş. Aslen İstanbul'da şirket arabasıymıştı ve fazla km yapmamış.
26 AGA-AGM plakaları ise henüz yaz sonundan beri kullanılmakta. Benimkisi AGF ve 2 aylık. Eski plakası Manisa (45) plakalıymış. Eskişehir'de kısa bir süre 45 plakalı gezmiş.