Opel Corsa enjoy 1.4 D 2012 tam otomatik şanzuman neden çok yüksek devirlerde vites geçişi yapar?

sorun nedir bilgisi olanlar?
Opel Corsa enjoy 1.4 D 2012 tam otomatik şanzuman neden çok yüksek devirlerde vites geçişi yapar?
Cevapla