Otomatik vites arabayı R'de çalıştırmayı denersek sorun olur mu?

Bu sabah dalgınlığımla arabayı r ye alıp marş bastım çalışmadı sonra fark edip tekrar p ye alıp çalıştırdığımda traktör gibi çalışıyodu ciddi bi sorun açar mı

Otomatik vites arabayı R'de çalıştırmayı denersek sorun olur mu?
Cevapla