Arabanın arka tekerinin fren pompası akıtıyordu, garajcıya gittim ve gösterdim, garajcı sadece pompanın değişmesini söyledi ve gittiğim araba yaptırma kursuda bütün setin değişmesi gerektiğini söylüyor, sizin bu konu ile bir bilginiz var mı?
Arabanın arka tekerleğinin fren pompası akıtıyor, değiştirme açısından pompa yeterli mi yoksa komple bütün set mi değişmeli?
Fren yağında azalma var. Fren yağı akıtıyor ve akıttığından dolayı azaldığından el freni sembolü Dashboard’a çıkıyordu, fren yağını doldurunca o sembol kayboldu ama akıtıyor
Keçe nedir? Kimsem yok. Maalesef yalnız her şey için uğraşıyorum. Araba kursunda ders alıyorum. Sadece malzemeye ücret ödüyorum, oda öğretmen siteden sipariş veriyor, birlikte tamir ediyoruz
Hayır görmedim. Üç kişi pompanın değişmesini söylüyor. Biri sadece komple bütün setin değişirse daha iyi olacağını söylüyor. Pompa tek değişirse, ilerleyen zamanda tekrar tamire gerek duyulabilirmiş anladığım kadarıyla
Evet komple değiştirmiyor içe sadece rulman yani torna tekeri ve üzerine keçeyi koyuyorlar yağ hidrolik hortumlarina hiç baktın mı onlar sağlanmı kampanaya giren kısmına
Hayır bakmadım. Zaten tekerlekçide adam tekeri değişirken, pompanın değişmesini söyledi. Garajcıya götürdüm ardından, adam bakıp oda aynısını söyledi, araba okulunda ki öğretmen ise komple bütün setin değişirse daha iyi olur dedi
Bilmiyorum öyle dediler. Zaten bütün setin içerisinde neler var bilmiyorum, aracı diğer garajdan alıp okula götürmem gerekiyor. Aaoff, sinir oldum. Adama ücreti soruyorum, adam siparişi veriyor, insan önce ücreti söyleyip anlaşmaz mı?
Yaptırma orada bir bayan olarak kaziklamaya çalışıyorlar seni izledin videoyu değilmi ya fren hortumunda patlak çatlak var ya fren merkezinde ya da fren kecesinde bunlarda kolay değişecek parçalar masrafsız komple kampana set taktirip dünya kadar masraf cikartmanin anlamı yok eşin olsaydı ya da erkek kardeşin baban ugrasmazdin bu gibi seylerle
Maalesef arabam o garajda kalıyor ve orada yapılacak. Adam pompasını değişecek, başka bir seçeneğim yok çünkü ama bir daha bir şey olursa götürmem oraya. Erkek kardeşim var bir şey yapmıyor, uğraşmıyor. Babamda öyle.. her şeyi tek başıma yapmam gerekiyor.. erkek kardeşim mesela diyor diğer ablam olsa koşa koşa yapardım falan. Anlayacağın sevilmiyoruz, değer verilmiyor.
Ne alakası var kendime güvenip güvenmemekle, evde oturmayı seviyorum sadece, dışarı çıkıpta gezmek benlik değil. Çoğunlukla evden çıkmak istemediğim günler oluyor, bazense aksine çıkmak istediğim günler. Ruh halime göre değişiyor ama çoğunlukla evdeyim
Geçti derken yani link atıyorsunuz ya, sipariş veremem, araç tamirde ona geçti dedim. Perşembeden beri araç garajda işte, araba tamir kursundaki hoca bütün seti değişirsek daha iyi olur dedikten sonra soru sorayım dedim.
Kampana firen tutmuyorsa balatalar bitmeye geldiyse zaten el freni daha yukarda tutar o zaman komple kampana takım halde değişir ama burada sızıntı var ufak bir parçadan gelen sızıntı için komple kampana değişmez sonuçta milli servet ve paraya yazık cebe yazık
Komple seti değişmek daha uyguna gelecekti. Çünkü parçaya para veriyorum sadece, işçilik bana ve öğretmene ait, ücret ödememe gerek yok dolayısıyla. Ama adam ufak pompayı değiştirecek ve set’in tutuğu fiyat ücretini istiyor.
Ana Sayfa > Arabalar > Sorular > Arabanın arka tekerleğinin fren pompası akıtıyor, değiştirme açısından pompa yeterli mi yoksa komple bütün set mi değişmeli?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
El freni çekince araba duruyormuydu tamamen
Araba düz yolda dursada öne ya da arkaya doğru gittiği oluyordu
Arka kampanaları tornadan gecirdilermi hiç önceden
Bilmiyorum ki, beş senedir kullanıyorum, ilk kez akıtma yaptı. Daha önce firenleri değişmiştim ama iki sene falan oluyordur
Hidrolik yağında azalma var mı?
Fren yağında azalma var. Fren yağı akıtıyor ve akıttığından dolayı azaldığından el freni sembolü Dashboard’a çıkıyordu, fren yağını doldurunca o sembol kayboldu ama akıtıyor
Keçelerinde sorun var keçelerini değiştirip kampanalari tornalattir bir bayan olarak seni kaziklamaya çalışıyorlar baban eşin yokmu
Keçe nedir? Kimsem yok. Maalesef yalnız her şey için uğraşıyorum. Araba kursunda ders alıyorum. Sadece malzemeye ücret ödüyorum, oda öğretmen siteden sipariş veriyor, birlikte tamir ediyoruz
Bak burada gösteriyor
https://youtu.be/2ZPsU80oClo
Kampananin içinden akıyor değil mi yağın aktığı yeri gördünmü kendi aracinda
Bu video’da da tam olarak eskileri alıp yenileri takmıyor mu? Tam olarak bakamıyorum sesten dolayı
Hayır görmedim. Üç kişi pompanın değişmesini söylüyor. Biri sadece komple bütün setin değişirse daha iyi olacağını söylüyor. Pompa tek değişirse, ilerleyen zamanda tekrar tamire gerek duyulabilirmiş anladığım kadarıyla
Evet komple değiştirmiyor içe sadece rulman yani torna tekeri ve üzerine keçeyi koyuyorlar yağ hidrolik hortumlarina hiç baktın mı onlar sağlanmı kampanaya giren kısmına
Hayır bakmadım. Zaten tekerlekçide adam tekeri değişirken, pompanın değişmesini söyledi. Garajcıya götürdüm ardından, adam bakıp oda aynısını söyledi, araba okulunda ki öğretmen ise komple bütün setin değişirse daha iyi olur dedi
Kız fren pompası motorun orada olur bunun ya fren merkezinde yani kampana ya da kecesinde sorun var sadece set şekilde kampana değişecek o kadar
Bak bu dayı göstermiş https://youtu.be/AJpjZgrSo3U
Bilmiyorum öyle dediler. Zaten bütün setin içerisinde neler var bilmiyorum, aracı diğer garajdan alıp okula götürmem gerekiyor. Aaoff, sinir oldum. Adama ücreti soruyorum, adam siparişi veriyor, insan önce ücreti söyleyip anlaşmaz mı?
Yaptırma orada bir bayan olarak kaziklamaya çalışıyorlar seni izledin videoyu değilmi ya fren hortumunda patlak çatlak var ya fren merkezinde ya da fren kecesinde bunlarda kolay değişecek parçalar masrafsız komple kampana set taktirip dünya kadar masraf cikartmanin anlamı yok eşin olsaydı ya da erkek kardeşin baban ugrasmazdin bu gibi seylerle
Maalesef arabam o garajda kalıyor ve orada yapılacak. Adam pompasını değişecek, başka bir seçeneğim yok çünkü ama bir daha bir şey olursa götürmem oraya. Erkek kardeşim var bir şey yapmıyor, uğraşmıyor. Babamda öyle.. her şeyi tek başıma yapmam gerekiyor.. erkek kardeşim mesela diyor diğer ablam olsa koşa koşa yapardım falan. Anlayacağın sevilmiyoruz, değer verilmiyor.
Niye kız sevgilin yok mu
Yok
Araba kullandığına göre modern takılıyorsun neden olmaz
Ne alakası var modernlikle?
Dışarıya pek çıkmıyorum, sosyal hesaplarımdada resimlerim yok
Kadınlar genellikle bakımlı olup dolasirda arabayla ondan dedim evden niye çıkmıyormusun hiç
Kendine güvenin mi yok
Ne alakası var kendime güvenip güvenmemekle, evde oturmayı seviyorum sadece, dışarı çıkıpta gezmek benlik değil. Çoğunlukla evden çıkmak istemediğim günler oluyor, bazense aksine çıkmak istediğim günler. Ruh halime göre değişiyor ama çoğunlukla evdeyim
Sevgili bakımından dedim niye kızdın :)
Yo alakası yok. Arayışta değilim, olursa olur. Nasip işi her şey
Asi birisine benziyorsun doğrumu
Değil
Bu kullandığın araba ne marka
Öyle lüks değil, Polo 2003
Ayağını yerden kesiyorsa gayet iyi
Bak bu fren merkezi fiyatı
www.parcafilosu.com.tr/...ka-fren-merkezi-17.46-mm
İkinci el sanırım? Baya uygunmuş
Garajcıya 1400 TL vermem gerekiyor.
2. El olur mu sıfır fiyatları 150 tly kadar var
Resme baktığında çokta yeni gözükmüyor. Yani ezilmeler vesaire var
Ki geçti şimdilik. Garajcıda. Sözde yarın bitiyormuş tamiri, sadece pompayı değiştirecek. Bekliyorum..
Eli kirli çekmiştir :)
Ama iyi dikkat etmişsin her bindiğinde kontrol ediyorsun demek
Geçti derken yani link atıyorsunuz ya, sipariş veremem, araç tamirde ona geçti dedim. Perşembeden beri araç garajda işte, araba tamir kursundaki hoca bütün seti değişirsek daha iyi olur dedikten sonra soru sorayım dedim.
Kampana firen tutmuyorsa balatalar bitmeye geldiyse zaten el freni daha yukarda tutar o zaman komple kampana takım halde değişir ama burada sızıntı var ufak bir parçadan gelen sızıntı için komple kampana değişmez sonuçta milli servet ve paraya yazık cebe yazık
Komple seti değişmek daha uyguna gelecekti. Çünkü parçaya para veriyorum sadece, işçilik bana ve öğretmene ait, ücret ödememe gerek yok dolayısıyla. Ama adam ufak pompayı değiştirecek ve set’in tutuğu fiyat ücretini istiyor.
Iyi bakalım senin için rahatsa sorun yok
Rahat değil gıcık oldum. Keşke okulda tamir etseydim diye düşünüyorum 🙄
Ufak bir pompaya vereceğim parayla komple seti değiltirebilirdim
Neyse geçti artık, görüş ve yorumların için teşekkür ederim
Serviste mi çalışıyorsun rica ederim
Kursa gidiyorum
Serviste motor ustası olmak istiyorsun değil mi
Hayır, kendim için öğrenmek istiyorum, kendimi kurtaracak kadar
Canım ya çokmu araban bozuldu kaldın çaresiz :)