TOGG araba renklerini paylaştı, en çok hangi rengi beğendiniz? Pamukkale beyazı bence harika.

Gemlik
Anadolu
Oltu
Kula
Oltu
Kapadokya
Pamukkale
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
TOGG araba renklerini paylaştı, en çok hangi rengi beğendiniz? Pamukkale beyazı bence harika.

Kırmızı en favori rengim benim zaten SUV model araçlarda pek hoşuma gitmiyor ama nedense TOGG muhteşem durmuş 2. Gemlik 3. Krem rengide hoş duruyor bu başarının Kahramanlarına teşekkür ediyorum belki binemiycez ama ekonomik anlamda ve en çok manevi anlamda çok şey katacağına eminim düşünün yıllarca x x markalara binerken gelecek nesil TOGG almanın hayalini kuracak belki de daha güzel işler başarıp Ülkemiz adına imza atacaklar bu gurur hepimizin gururu.
dacia dan araba modellerini aparmışlar kasaları da hafiften Volkswagen havası vermişler parçalar zaten yurt dışında imal edilip ülkemize geliyor sadece fabrikada toplanıyor yazılıma giriyor o kadar zaten 1milyon üstü olacağı için anca renklerini seçmekle yetinir bizim milletimiz.
biride şöyle yazmış :
Anadolu kırmızısı' nın yüksek enerjisi, bana Anadolu' nun zengin ve coşkun kültürünü, yenilikçi ve kadim gücünü yansıtması tercihimi parlak kırmızıdan yana yaptı kesinlikle !!
sırf yorumum öne çıksın diye süslü cümleler yazmış sorsan arabanın teknik detaylarını bilmez. az özgün olun
Katılıyorum sonuna kadar
Yerli değil İtalya'da yapılıyor sadece Türkiye yaptırdığı için yerli diye yutturuyorlar size. Türkiye bırak araba, telefona çip üretebilecek bir ülke değil, araba yapan çocuklar yerine Allah diyen overlok makinesine ve halıya yatırım yapan Tübitak bilim enstitüsü diye geçen kurumların olduğu bir ülke 😂
Evet şimdi araca gelelim direk Ford Discovery/Explorer'a özenilmiş dış görüntü olarak ancak güzel olmuş.
Mavinin griye çalan koyu metalik renkleri güzel olur.
İlk fotoda adı yazmayan Gemlik mi mesela? O güzel.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Anadolu kırmızısı' nın yüksek enerjisi, bana Anadolu' nun zengin ve coşkun kültürünü, yenilikçi ve kadim gücünü yansıtması tercihimi parlak kırmızıdan yana yaptı kesinlikle !! ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Eig=çok teşekkürler 🙏
Cevap
61Cevap
Siyah rengini beğendim
Ben Alman Taraftarı Olduğum için Türk Araçlarına sıcak bakmıyorum 😅 Buradan Şu Anlaşılmasın Kötü Görmüyorum Güzel Araç Togg Ama Bi Opel Volkswagen Olamaz ⭐ Benim gözümde Tek Karizma
İşin doğrusu bütün renkler yakışmış ama beyaz araba sevmem kiralık şirket arabası gibi geliyor, koyu renkleri severim ama her gün yıkasan bile toz duman belli oluyor ve güneş yanığı daha çabuk oluyor. Diğer renkler de güzel ama Kapadokya rengini seçtim fakat kırmızı da olabilir. Alacağımdan değil alamam zaten züğürtüm
O değil de renklere ülkemiz ile ilgili isimler verilmesi aşırı hoşuma gitti harika duruyor
Arabada kırmızı sevmem ama togga yakışmış. Benim tercihim siyah , beyaz , lacivert arası olurdu.
Siyah tonları ve gemlik mavisi renklerini beğendim.
Gemlil'te iyiymiş. Şu arabayı yaptık diye sevinen kimse bu arabayı alamayacak ne kadar üzücü bir durum :)
🤣🤣🤣🤣🤣 sanki bedavaya dağıtacaklar birde renk seçiyoruz. Daha üretilmedi şimdiden fiyatının 1.000.000 lira olacağı söyleniyor eyyy asgari ücretliler hadi yine başkası için sevinin 🤣🤣🤣🤣🤣
İçimden bir ses bu arabalara da biz değil Araplar binecek diyor.
koyu renk arabanın pişmanlık olduğunu bilerek -yikattigimin iki saat sonrası toz bulutu- Kapadokyadan yanayım
laleiiiiiiyi pembeiyeee :D neden siyah beyaz kırmızı değilde abartılı kafa karıştırıcı saçma slk renk adları var ciddi soruyorum yani
Normal araba renkleri işte ya adını pamukkale İstanbul koyunca ne değişiyor.
Kırmızı renk severim kırmızı olsun
Renkleri, şehir isimlerine uyarlamaları çok güzel olmuş doğrusu..
Lakin, Togg arabasının yerli araç olduğu konusunda hem fikir değiliz..
Kaç para olacak acaba ilk elektrikli arabam TOGG olsun isterim 2018 model Urban 1.6 otomatik vites Fiat Egeamı satar bunu alırım:)
Alacak olsaydım Oltu'yu tercih ederdim. Üzerinde 2 dakika bile düşünmeme gerek kalmadan yazıyorum.
Gemlik.. Der geçerim. Hayırlı uğurlu olsun ülkemize😍
Hani üretiliyordu bu? Daha renkleri yeni mi belli olmus
Günaydın bro
Kapadokya ve Gemlik ‘e bayıldım. Kim düşündüyse, çok güzel olmuş bu renk çağrışımları.
şu an trt1’de pelin çifti izliyorum togg’u anlatıyorlar en çok siyahı beğendim ve kırmızıyı 😀
Keşke turkuaz renk olsaydı ama tasarımı hoşuma gitti.
Gemlik yani koyu lacivert birde iki şokta Oltu yazması
Ohaa çok havalı ben Kapadokya istiyorum çok laik bir renk gibi duruyor
anadolunun rengi muhteşem. çok tatlı kırmızı
Hep koyu renkler kullandım.. Bana bi Kapadokya iyi gelir.
Hepsi guzel karar veremedjm ama gemlik mavisi icin siraya girebilirim
Anadolu güzel duruyor cidden arabada iyi olmuş görüntüsü çok iyi
fiyatlarını paylaşsın bir de.
800 bin tl den başlıyor diye okumuştum
Benim öyle Bi param olsun arabaya vermem. Aylık en az 10 bin tl bırakacak bi iş kurarım.
Önemli olan rengi değil bence Bu ülkenin şartlarına sağladığı uyum. Türk vatandaşının ihtiyacını gidermesi lazım
Bir Denizli'li olarak Pamukkale beyazı diyorum... 💞
Kırmızı çok albenili duruyor ve arabaya iyi gitmiş her arabada böyle iyi durmaz.
Gemlik efsane 👌
Offf abiii mavisi harika.
Kapadokya ve Gemlik çok hoş 💓
Keşke Kula olan sarı renk olsaydı
Gemlik mavisi
Hepsi güzel ama ben en çok fiyatını beğendim.
:D yerli olan kapı kolu gerisi nerden
gold olsa güzel olurdu. d
Pamukkale ve Anadolu beğendim
Siyah
açıkçası kula hoşuma gitti
Hepsi çok iyi maşallah
Kirmizi olsun uc kurus fazla olsun
bu renk çok güzelmiş...
Oltu çok güzelmiş
Anadolu kırmızısı güzel gözüküyor
Güzel düşünmüşler maşallah.
Oltu siyah 🖤.
Rize çay rengi de olsa olsa keşke 😃
Fiyatlar belli oldu mu
Beyaz niye yok😡😡😡😡
Siyah veya ten rengi.
Oltu taşı bence aşırı kusursuz ve güzel bir renk
Güzel düşünmüşler maşallah
Fiyatı ne kdr olcak merak ediyprum güya yerli
Kapadokya
Kırmızı iyi bence ama kim alirki bu ekonomide
Alınır bence
Marka model farketmez BLACK 🌑
Hepsi güzel Oltu olan bizede gurur verdi
Siyah çok asil duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?