Bazen erkekleri eşşek sudan gelesiye kadar dövmek istiyorum. Sizce haksız mıyım?

Bugün arabada bir tane erkekle yanında bir kız vardı arabayı üstüme doğru sürüp güldüler. Bende ne yapıyosun sen canım dedim. Sonra gaza basıp gittiler. Şimdi gelde böylelerini dövme. Şiddet ne kadar kötü bişey olsada bazen gerçekten hak veriyorum ya. O adamla yanındaki kahkaha atan şımarık kızı bi güzel dövmek benim hakkım değil mi şimdi?
Güncellemeler
+1 yıl
Canım yerine başka bi kelime. Site izin vermiyor. Anladınız siz.
Bazen erkekleri eşşek sudan gelesiye kadar dövmek istiyorum. Sizce haksız mıyım?
Cevapla