Dacia yeni logosu ile Paris Otomobil Fuarı'na çıktı! Yeni logosunu beğendiniz mi?

Paris Otomobil Fuarı yapıldı. Dacia'da yeni logosu ile fuarda yer aldı. Yeni logosunu ben çok beğendim, çok estetik duruyor bence. Tatlı.

Sağdaki yeni logosu :)

Dacia yeni logosu ile Paris Otomobil Fuarına çıktı! Yeni logosunu beğendiniz mi?
Evet, eskisine göre çok daha güzel.
Eskisi daha güzeldi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dacia yeni logosu ile Paris Otomobil Fuarı'na çıktı! Yeni logosunu beğendiniz mi?
Cevapla