Arabalar Kapısının önünde birden fazla arabası olan kişi zengin midir? Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Model fark etmez. Birden fazla arabası olan kişi zengin midir? Kapısının önünde birden fazla arabası olan kişi zengin midir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Zengindir bence 0 0 Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl 2 araba 2 motorumuz var diye millet bizi çok zengin sanıyor kcksmckdk ama yanlış bir görüş. Zengin filan değiliz. 0 6 Yorumla Boavistaa +1 yıl Zenginsiniz. Jfjdjd Yorumla Coraline-0 +1 yıl Değilizz. 😂😂 Yorumla Boavistaa +1 yıl Yatırım meselesi aslında. Mesela biz eve yatırımımızı yaptık. Yorumla Coraline-0 +1 yıl Biz de öyle. Hem eve hem de arabaya filan yatırım yaptık. Birini kiraya verdik gelir olsun die. Bence bu da zenginlik değil, bu zamanda ihtiyaç haline geldi. Alınan maaşlar idare etmiyor çünkü. Yorumla Boavistaa +1 yıl Arabanın modeline göre değişiyor. Yorumla Bottas33 1 yıl Bu triplerde beni bitiriyor aynen Zengin değilsiniz. Bende michael schumacher memnum oldum! HAHAHAHAHA Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Oha ya fotoya bak cennet gibi. Evet bence zengindir. 0 3 Yorumla Boavistaa +1 yıl Alayım sana. Yorumla AleynaDerenoğlu +1 yıl Evi mi arabayı mı :P Yorumla Boavistaa +1 yıl Ev bana ait. Araba senin olsun. 😂 Yorumla
evapo0 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Hayır bunun kıstası arabanın kaç tane olduğu değildir 0 0 Yorumla
birkızsoruyore Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Bizim de kapının önünde bir sürü ara var ama bizim değil başkalarının. Bu durumda biz zengin miyiz 1 1 Yorumla Boavistaa +1 yıl Senin ise zenginsin. Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ee Yani Araba Ucuz Bir şey değil ya 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Belki galeridir insanlar anlamıyor olabilir 😅😂 0 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Var ama zengin değiliz dafukjsjdj 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Çok zengindir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Zengindir bence
2 araba 2 motorumuz var diye millet bizi çok zengin sanıyor kcksmckdk ama yanlış bir görüş. Zengin filan değiliz.
Zenginsiniz. Jfjdjd
Değilizz. 😂😂
Yatırım meselesi aslında. Mesela biz eve yatırımımızı yaptık.
Biz de öyle. Hem eve hem de arabaya filan yatırım yaptık. Birini kiraya verdik gelir olsun die. Bence bu da zenginlik değil, bu zamanda ihtiyaç haline geldi. Alınan maaşlar idare etmiyor çünkü.
Arabanın modeline göre değişiyor.
Bu triplerde beni bitiriyor aynen Zengin değilsiniz. Bende michael schumacher memnum oldum! HAHAHAHAHA
Oha ya fotoya bak cennet gibi. Evet bence zengindir.
Alayım sana.
Evi mi arabayı mı :P
Ev bana ait. Araba senin olsun. 😂
Hayır bunun kıstası arabanın kaç tane olduğu değildir
Bizim de kapının önünde bir sürü ara var ama bizim değil başkalarının. Bu durumda biz zengin miyiz
Senin ise zenginsin.
Modeline göre değişir
Ee Yani Araba Ucuz Bir şey değil ya
Belki galeridir insanlar anlamıyor olabilir 😅😂
3 Araba var ama kendi halimizdeyiz.
Var ama zengin değiliz dafukjsjdj
2022 Türkiye ekonomisinde evet zengindir
2 araba var ama zengin değiliz
Çok zengindir
Tab2
Evet öyledir
Hayır modele bağlı bence
evet
Değil midir
Durumu iyidir
e yaani