
Eşiniz ya da sevgilinizin kullandığı arabaya guvenip biner misiniz yoksa başka bir ulaşım aracımı tercih edersiniz

Eşiniz ya da sevgilinizin kullandığı arabaya guvenip biner misiniz yoksa başka bir ulaşım aracımı tercih edersiniz
Bazı erkeklerin arabasına binmekten ödüm kopuyor. Bazı erkekler de öyle yabancı değil ailemdeki adamlar. 😌
Sevgili veya eş güzel araba kullanıyorsa binerim. Kullanamıyorsa, yan koltuğa otursun ve beni izlesin. 😌
Genelde arabaya bindiğimde hep tetikte olurum ama senin yanında aşırı rahatım. Bu yüzden elbette güvenirim
Binerdim eskiden
Görsele koptum ciddiye alamadım çok haha. Bir kardeşim dediğim 13 yıllık dostum var ben ön koltukta uyurum o kullanır. Onun dışında babamla değişmeli kullanırız. Başkasına kullandırmam.
Cevap
5Cevap
Evet güvenirim
Sevdiğim adamın kullandığı arabada daha rahatım. Sonuçta eşim yahu ötesi mi var? Ona güveniyorum.
Eşimde bende araba kullanmayı bilmiyoruz öyle sorunlarımız yok çok şükür 😂
Sevgilim olursa ve şoförlüğü en az benim kadar iyiyse arabasına binerim.
Tabikide yanında huzur bulduğum birine nasıl güvenmem
Tabiki neden güvenmeyeyim, o benim canım sevgilim 🥳🥳
Adam araba yarışlarına katılmış insan tabiki de binerim
Ben biniyorum gayet iyi oluyor kafam rahat hem trafikte stres cekmiyorum
İkisininkine de binerim.
Ben gzvenirim o güvenip binmek istemiyor
Şoförlüğü güzelse güvenirim tabi
Bilirim ya ne olacak ki
Binerim ben sorun olmaz :D
Binerim neden binmeyim
Binerim elbette.
Evet güveniyorum..
Görsel Türk erkeklerini özetlemiş
Güvenirim
Tabiki de
Kocamsa niye binmim?
Evet biniyorum
evet :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?