1.6 milyon TL'lik arabası olan çocuğa fakir dedi, bu kız ne kadar kazanıyor?

5-10 trilyon kazanıyor herhalde küçük çaplı bir otobüs firman mı var 2. el telefon kullanıyorum evet fakir olduğum için değil tutumlu olarak ben mercedesi parliment icmeyerek aldim tütün içerek aldım aşkoo
1.6 milyon TL'lik arabası olan çocuğa fakir dedi, bu kız ne kadar kazanıyor?
Cevapla