Direksiyon sınavı bitince ne oluyor? Bekliyor muyuz yoksa gidiyor muyuz?

Arkadaslar direksıyon sınavı bittikten sonra alanda diğer kişileri ve hocamızı beklıyor muyuz diğerlerinin sınavı bitene kadar? Sınavı geçersek gidiyor muyuz?, kalırsak beklıyor muyuz?

Direksiyon sınavı bitince ne oluyor? Bekliyor muyuz yoksa gidiyor muyuz?
Cevapla