Ehliyet için rapor alacaktım aile hekimi diyor ki gözlük al öyle raporu vereceğim. Bu sistem saçma değil mi?

Ver iste raporu e devletten doldurdum işte gözüm bozuk olduğunu söyledim 😃 Allah Allah adamı sinir ediyorlar.

Ehliyet için rapor alacaktım aile hekimi diyor ki gözlük al öyle raporu vereceğim. Bu sistem saçma değil mi?

Ehliyete yazıldım baya oldu belgeleri teslim edemedim bir sn önce ehliyet almak istiyorum ya uzadı gitti. Gözlük alacağım öyle sağlık raporu verecekmiş.

Ehliyet için rapor alacaktım aile hekimi diyor ki gözlük al öyle raporu vereceğim. Bu sistem saçma değil mi?
Cevapla