Golf 1974 yılında üretilmiş en eski kompakt c segmenti hb araçtır. Ayrıca malzeme kalitesi olarak da premium dörtlü olan mercedes audi bmw ve volvoya da kafa tutar. Golf 6 ve 7 kasa kullandım bazen akraba ve arkadaşların Citroën c4 focus megane civic i30 gibi arabalarına da bindiğim oldu ama hiç biri kalite olarak golfun yanına gelemez. Boş insan boş yorum yapar aldırmaya gerek yok.
Bir araba düşünürken önce onun segmentinde olan rakiplerine ve fiyatına bakmak lazım. Golf birazcık daha pahalı ama kesinlikle bu farkı ödemeye değer. Ödeyecek gücün yoksa da leon al derim. Golf ile aynı platform üzerine üretiliyor ayrıca aynı motor şansızımana sahip. Sadece malzeme kalitesi olarak bir iki tik golfün aşağısında kalır o da normal zaten bilerek öyle üretiyor firma
Ben sirasi ile 2012 model golf 2015 model golf kullandım. Şu an 2015 model c180 var. Golften sonra zaten beni audi mercedes bmw tatmin ederdi gerisini sen anla
Hem ikisi arasından hemde genel olarak bizim köye gitçek yani (yokuş çıkıcak) bi araba olması lazım sağlam olması lazım az yaksın ya da ortalama olsun fiyatı da makul olsun
Cc farkli bi sinif cc de tek sorun parca fiyati golfe gore pahali ayrica golf her zaman satisi kolay modifiyeden mekanige aksesuara herseyini bulmak cok kolay
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Golf 1974 yılında üretilmiş en eski kompakt c segmenti hb araçtır. Ayrıca malzeme kalitesi olarak da premium dörtlü olan mercedes audi bmw ve volvoya da kafa tutar. Golf 6 ve 7 kasa kullandım bazen akraba ve arkadaşların Citroën c4 focus megane civic i30 gibi arabalarına da bindiğim oldu ama hiç biri kalite olarak golfun yanına gelemez. Boş insan boş yorum yapar aldırmaya gerek yok.
Golf diyorsun yani
Bir araba düşünürken önce onun segmentinde olan rakiplerine ve fiyatına bakmak lazım. Golf birazcık daha pahalı ama kesinlikle bu farkı ödemeye değer. Ödeyecek gücün yoksa da leon al derim. Golf ile aynı platform üzerine üretiliyor ayrıca aynı motor şansızımana sahip. Sadece malzeme kalitesi olarak bir iki tik golfün aşağısında kalır o da normal zaten bilerek öyle üretiyor firma
Ben sirasi ile 2012 model golf 2015 model golf kullandım. Şu an 2015 model c180 var. Golften sonra zaten beni audi mercedes bmw tatmin ederdi gerisini sen anla
Sağol abi yardımcı olduğun İÇİN
Ne demek kardeşim hayırlısı olsun.
Daha çok kadınlar tercih ediyor evet. Golfe binen biniyor biraz erkeklerden
Golf bence erkek işi spor araç
Abi soğutma beni şu arabadan da
İste sevenler var ama kadinĺar için daha uygun. Ufak olmasindan dolayı
Peki sen neyi tavsiye ediyosun
İkisi arasından mı genel mi?
Hem ikisi arasından hemde genel olarak bizim köye gitçek yani (yokuş çıkıcak) bi araba olması lazım sağlam olması lazım az yaksın ya da ortalama olsun fiyatı da makul olsun
Ama gariban arabası olmasın yani şöyle bakıldığında vay be ……. nın lüks arabası varmış be desinler😅
Bide uzun süre kullanabileyim
Lüks ve gösteriş hem de güç istiyorsan Tiguan al. Yerden yüksek jip tarzı bi araç. Ama yakıtını bilemem
Abi jip istemiyorum
Honda civic ve Passat symbol a göre yorumlarmısın golfü hangisi daha iyi golf hangilerinden daha iyi
Yokuş diyorsun köy diyorsun. Ne diyim ki. Arteon al
Az önce bi yorum yaptım onu yorumlarmısın
Honda civic ve Passat symbol a göre yorumlarmısın golfü hangisi daha iyi golf hangilerinden daha iyi?
Golf symbolden iyi kesinlikle. Ama diğer araçlarla aynı kategoride değil ki. Aralarında en iyi passat cc
Cc 2010,2013 arası tavsiye ediyorsun herhalde
Oda lüks gösteriyor evet
Ama uzun yıllar motorunu yaptırıp binebilirmiyim
Yakıtı nasıl dizel ve benzin pek anlamıyorum be abi
Uzun yıllar binmek için sıfır almalısın. Ikinci el şans işi . Evet benim hayallerimden biri de Cc. Görünüşü efsane
Güzel abim benim millet 94 doğanı yaptırıp yaptırıp biniyor Wv Cc ye de öyle binemezmiyim her türlü bakımını yaptırsam
Kısacası demek istediğim şey bi tane araba alıcam ömür boyu ve satmıycam
Tabiki binersin
Tamamdır abi sağol yardımcı olduğun İÇİN yorumların İÇİN
Ricalar
Golf icin kim ne diyebilirki yillardir kendini kanitlamis arac zati piyasadada golf A3 ve leon bu uclu spor otomobil hackbak olarak en basta
Wv cc ye nediyorsun abi sence iyi mi tavsiye edermisin
Cc farkli bi sinif cc de tek sorun parca fiyati golfe gore pahali ayrica golf her zaman satisi kolay modifiyeden mekanige aksesuara herseyini bulmak cok kolay
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!