Arabamı kendim temizlerim. Ama şu camdaki su izlerine bir çare bulamadım. Kaç defa silsem de iz kalıyor. Siz arabanızı hangi temizlik malzemeleriyle temizliyorsunuz?
Arabanızı temizlerken, hangi temizlik malzemelerini kullanıyorsunuz?
Cam sil kullan ve çift bez kullan camlarda biri ıslakalığını alsın diğeri kurulasın böylelikle iz kalmaz tavan kapı döşemelerinde falan bulaşık parlatıcı kullanıyorum lekeleri çok iyi çıkarıyor