Aracım R ye alınca şanzıman uyarısı veriyor ekranda ama çalışmasında herhangi bi sorun yok. Neden olur bu?

Çalışırken bir fark hissettirmiyor ama ekranda bu uyarı çıkınca üzülüyorum
Aracım R ye alınca şanzıman uyarısı veriyor ekranda ama çalışmasında herhangi bi sorun yok. Neden olur bu?
Cevapla