
Araç sayısı arttıkça park yeri bulma sıkıntısı da arttı. Daha küçük park alanlarına daha bir ustalıkla park etmek gerekiyor. Peki siz arabanızı park etme konusunda ne kadar başarılısınız?

Araç sayısı arttıkça park yeri bulma sıkıntısı da arttı. Daha küçük park alanlarına daha bir ustalıkla park etmek gerekiyor. Peki siz arabanızı park etme konusunda ne kadar başarılısınız?
Aslında Sıkıntı Araç Sayısından Çok Araç Boyutları Büyümesi Uzamasından Dolayı Zorluk da Arttı Nedeni Budur en büyük Tamam Sayı fazlalığı da bir diğer nedeni ama Şöyle Düşünülim küçük boyutlu araçların Çok Olduğu ve Çok Uzun Araçların çok olduğu yerleri kıyas et boyut yeri daraltır Yani Dar bir yer olmazsa güzel park ederim dar olursa biraz sıkıntı 😅
Kendi arabamdan küçük yaşlardaki karışık, lüks ve restore edilmiş klasik arabalara yaklaşamıyorum, daha çok kendiminkinden eski modelli olanlara kapıyı tıklatırcasına sıfır yaklaşıyorum. Sokağımızın dar olması nedeniyle, karşıda büyük araç varken garaja girip çıkarken bazen zorlanıyorum. Haricinde başarılıyım.
Kaldırıma sıfır, tampona sıfır, duvara sıfır. Bir araba boyu mesafe olsun yeter...
Hayır bu konuda hicte başarılı değilim sanırım yol tecrübem var hakimiyetini kolay kolay kaybetmem ama park konusunda kendimi gelistirmem lazım sanırım
Cevap
22Cevap
Evet başarılıyım
Evin yanında 3.5 dönüm arazi aldım çam ağaçları altı püfür püfür esen biyer araçlarımı oraya koyuyorum :)
Park edebilmekte gerek ama daha mühimi sabırlı sakin olmak ve avını gözleyen aslan misali çok dikkatli yer kovalamak
Ben zorlanmıyorum gayet rahat park ediyorum. Ama çarşıya arabayla inmişsem kapalı otoparka bırakıyorum. Ceza yazıyolsr hemen
Park konusunda iyiyimdir dar alana girmeyi severim o zaman dünyanın en başarılı erkeği benim sanıyorum 🤪
Arabam olmadı şu zamana kadar ama ehliyet sınavında hatasız park yapmıştım onu hatırlıyorum.. xd
bulmuyorum daha dün çarptım
Tek hamlede geri geri🤞🏻Şaşmaz
Tek seferde park ediyorum
İğne deliğinden geçerim.
Evet, bu konuda oldukça başaralıyım
Kitap gibi park ederim.
Başarılıyım
Dar yerlerde zorlaniyorum
Ustayım
Evet buluyorum
Araba sürmüyorum
Çözdüm sayılır
Çok başarılı buluyorum
Kesinlikle
Evet
Hemde cokk
yeteri kadar
Hoplatırım
Umarım olurum HSJJXJDŞHĞNDN
Bulmuyorum
araba kullanmıyorum
Evet
Arabam yok
Zaman zaman🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?