Benzin zamlandı ama bazıları neden ısrarla gereksiz yere araba kullanıyor? Antalya'da sokakta araba kaynıyor?

Şimdi aranızdan kızan olacak belki ama demek istediğim gereksiz yere, kötü hızlı araba kullananlarda var aralarında. O zamla hızlı kullanan magandalık yapan. Sonra zam var diye ağlamasın hiç bu tür tiplere acımıyorum. Gereksiz kullananlara bu sözüm. Gerekli düzgün araç kullananlara demiyorum.

Keşke zam sadece bu kötü araç kullanan trafiğe uymayan, gereksiz kullananlara gelse. Tabi birde üstüne cezası.

Benzin zamlandı ama bazıları neden ısrarla gereksiz yere araba kullanıyor? Antalya'da sokakta araba kaynıyor?
Cevapla