sürekli geçiyor arkadaş şu saatte birmde son ses ne fırlatsam ben buna balkondan 😂
şarkıda bu ahahahha ( çok anladım ne demek istiyorsun) 😀😂😂
sürekli geçiyor arkadaş şu saatte birmde son ses ne fırlatsam ben buna balkondan 😂
şarkıda bu ahahahha ( çok anladım ne demek istiyorsun) 😀😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Burada da var bu tipler
Benim kapının onunden her dakka her saniye geçiyor cok rahatsiz verici son ses acmis kimseyi umursamadan dinliyo abarti egzoz arabayi bagirtir cok sinir bozucu
Birsey yapmam. Pencereden bile bakmam. Sesi sonuna kadar acip hepimizi rahatsiz edecek bir dengesiz demek ki. 🙄
aferin kız
Bi kere elma fırlatmistim tam ön camina isabet etti asjsjsj
ee sonradan noldu
Hiic napcak basti gitti bi daha da gelmedi 😂olan o bicim elmaya oldu
Gece vakti geçse kızarım; ama gündüz vakti "Sal gitsin" modundayım. Kavga mavga istemem.
Geri gel diye balkondan bağırır istek parça çaldirir hasliginida verir yollarım ✌️
😀😀
şu an yaptığım işte müşteri arabasıyla geldi müslüm baba'dan bir parça çalıyordu adam kapattı teybi indi abi iyiydi dinliyorduk dedim :D geri arabaya bindi parçayı sesi de açtı gece saat 3 kadıköy sokakları müslüm babayla şenlendi :D yapmadığımız şeyler değil yani :D
aferin 😂
Eger cok canimi sikarsa plakasini alir polise veririm usenmem
Benim evin önündende geçiyorlar çekiç ve saksıyla balkonda bekliyorum
Bir keresinde tam yarım saat bekledim tekrar geçmesi için. Yumurta attım. Hak etmişti.
söverdim hemde fena
ben sövemem çünküm hanımefendiler sövmez 😌😀
içinden söv kimse duymaz :D
içimden de sövemem 😀
saksı fırlat arkasından :D
arabaya zarar veremem 😀
Geçiyorlar zaten şu an
taş at 😀
Hangi birisine atayım Ankara asfaltı sanki
Yapacak bir şey yok, en fazla küfür ederim
Şarkıya bağlı: )
ne mesela 😀
Açsınlar oradan bir ajdar: )
ahahhaha
Bir şey yapmazdım..
Bana aşık felan herhalde ayolll derdimmm hsgshshsh
eşekler