Arabadasınız. Sevdiğinizin yanına gidiyorsunuz. Bu cümlelerden hangisini duymak daha çok sevildiğinizi hissettirir☺️🍀

Arabadasınız. Sevdiğinizin yanına gidiyorsunuz. Bu cümlelerden hangisini duymak daha çok sevildiğinizi hissettirir☺️🍀

Sevgilim olmadığından dolayı bilmiyorum; ama acelesi varsa 150'yi aşmamak kaydıyla hızlı, acelesi yoksa minimum 75 km hızla yavaş giderdim. (Bölünmüş yolları/otoyolları baz aldım.) Şehir içinde olsam ve hızlı gel dese, sıkışık trafikten kaçıp ara sokakları dolaşarak çabuk ulaşmaya çalışırdım. Acelesi yoksa, en sıkışık trafikte dur kalk yaparak gelirdim.
Söyle düzeltelim.
''seni özledim ama yavaş gel yakıt pahalı geleceğimiz için kısıtlı harcama yapalım.'' 😂
Hızlı gel diyenin arzusu vardır. Yavaş gel diyen sevdiğini düşünendir.
Cevap
18Cevap
Hızlı gel diyen seviyordur
Yavaş gel diyen insan bana göre daha çok seviyordur çünkü yakıttan daha çok onun güvenliğini istediğini düşünüyorum.
Sen dur, ben sana geliyorum diyenden alayım bir adet
bişey lazım mı gelirken alayım diyen çok seviyodur
O ayağının altında ki mayın değil bas şuna korkma patlamaz diyen seviyordur 😏
Hızlı gel özledim yakıt parasını ben veririm derse mutlu olurum 😂😂
Yeterki biri gel desin nasil dedigi hic farketmiyor😀
Hızlı gel diyemem kaza olur bişey olur Allah korusun 😅
Sonuçta bir şey fark etmeyecek nötr
Sözlerle sevildiğini hissetmek değil davranışlarıyla hissetmek isteyenlerdenim benim için en anlamlısı.
Davranışlar yalan söylemez
Yavaş gel diyen her zaman daha çok seviyordur güvendiğini düşündüğü için.
Bak yavaş gel derken senin vereceğin parayıda düşünüyo bide bu açıdan bak
Bu erkolara bu kadar ince düşünce ile yaklaşmak son derece gereksiz
Metroyla gel yakıt parasını yeriz beraber diyen
Hızlı gel demesine gerek yok ben hızlıyım😀
Yavaş gel yakıt pahalı diyen😄
Gel dedin de gelmedik mi gülüm
Yavaş gel diyen. Öbürü kendini düşünüyordur sadece
Hiçbiri
hız hız hız
Sence?
Elbette hızlı
Yakıt pahalı tabi
Bence seni düşünen
Yavaş gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?