
Yoksa hiçbir şeyine bakmam, baktırmam, emektar beni yarı yolda bırakmaz diyenlerden misiniz?☺️

Yoksa hiçbir şeyine bakmam, baktırmam, emektar beni yarı yolda bırakmaz diyenlerden misiniz?☺️
A'dan z'ye herşeyini kontrol ettiririz çünkü uzun yola çıkıyorsun. Bir yerde yaptirma imkanın yok sonuçta araba bozulursa falan. Biz yola çıkmadan önce benzinini falan tam attırıyoruz ki bir yerde durup benzin derdi ile uğraşmayalım. Birde alışveriş yapıyoruz yol için o kadar.
A'dan z'ye herşeyini kontrol ettiririz çünkü uzun yola çıkıyorsun. Bir yerde yaptirma imkanın yok sonuçta araba bozulursa falan. Biz yola çıkmadan önce benzinini falan tam attırıyoruz ki bir yerde durup benzin derdi ile uğraşmayalım. Birde alışveriş yapıyoruz yol için o kadar.
A'dan z'ye herşeyini kontrol ettiririz çünkü uzun yola çıkıyorsun. Bir yerde yaptirma imkanın yok sonuçta araba bozulursa falan. Biz yola çıkmadan önce benzinini falan tam attırıyoruz ki bir yerde durup benzin derdi ile uğraşmayalım. Birde alışveriş yapıyoruz yol için o kadar.
Cevap
20Cevap
Genelde hayati önem olan şeyleri
A'dan z'ye herşeyini kontrol ettiririz çünkü uzun yola çıkıyorsun. Bir yerde yaptirma imkanın yok sonuçta araba bozulursa falan. Biz yola çıkmadan önce benzinini falan tam attırıyoruz ki bir yerde durup benzin derdi ile uğraşmayalım. Birde alışveriş yapıyoruz yol için o kadar.
Yağına, suyuna, lastiklerin havasına bakarım. Gerekirse alt ve üst takımları kontrol ettiriyorum. En sıkıntılı olan sıcak havalarda hiçbir arabanın çıkaramadığı benzin gaz karıştırması sorununu, mümkün olduğunca tatile gitmeden günler öncesinden yaptırmaya gayret göstermeye çalışıyorum. Arıza dönüş yolunda sık sık tekrarlıyor. (Bu arızayı çıkaran tek Renault Clio Symbol)
Yağına suyuna yakıtına lastiklerine ve motorlarına olsun her yeri kontrol edilmeli
Bakımları tam yarı yolda bırakmaz sanırım. Ama lastik havası, yağı, suyu kontrol ederim. Şehir dışında bir de çok daha titiz kullanırım ne olur ne olmaz diye
Yağ, su, frenler, farlar, elektrik sistemi, distribütör ve buji kabloları başta olmak üzere hemen hemen her şeyi.
Sağ koltukta olması gereken yerinde mi diye kontrol ederim. Yerindeyse eğer yolda olabilecek her şey aşılır. ☺️
En azından bi yağına suyuna bakarım tekerlerin havasını kontrol ederim sonra benzinimi alır yola çıkarım
Arabam var mı diye kontrol ederim, yok. Devam ederim
genel baktırıyoruz ama şanzımanını özellikle kontrol ediyolar bazen bozuluyo çünkü😓
Şarj aletimi ve cüzdanımı aldım mı diye kontrol ederim. İkisi olduktan sonra hepsi halledilir.
Sadece uzun yola değil her gün arabayı binerken tekerleklerini yakıtını kontrol ederim
Hiçbir şeyi, çünkü her sene yıllık bakım yaptırıyorum
Dogru kisilerle yola cikip cikmasigimi gerisi hal olur
Yıllardır aynı adama giderim o bakar bilir ne olduğunu ben bakmam pek
Genellikle yağ seviyesine bakım zamanı balata ve lastikler bunları tedbir olarak görüyorum. keyfi olaraksa şöyle satılan hazır sandüviç ve soğuk içecekler :D en sevdiğim genellikle cocola zero ve cappy içecekler bu arada ben cam sevmem kutu içecek en iyisidir ^^ eğer olurda böyle uykum gelirse diye hani çok olmazda Nescafe express karamelli içerim sakdlklsadlkş
Lastiklere yağına sileceklere lambalara bakarım depoyu fullerim çıkarım yola plaka 55
Her şeyine baktırırım tedbirli olmayı severim
Her şeyini kontrol ettiririm
Yağ ve suya bakarım o kadar
Evet bırakmaz diyenlerden
Servise veriyorum
Red Bull var mı yok mu diye kontrol ederim
Şansımı o çok önemli
Genel kontrol yap lastik yağ su motor
Yağı ve suyu
Yağ su alt takım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?