Ehliyet için kursun önerdiği uygulamadaki videoları izlememe gerek var mı?

Ehliyet kursuna yazıldım bir uygulama önerdiler telefona indirdim soruları çöz dediler. Onun haricinde ders videoları var ama sayısı çok fazla ve uzun. Kursta zaten derse gideceğim. Videoları izlememe gerek var mı sizce?

dipnot:trafiğin tsini arabanın a sını bilmem. Ne trafik levhalarını ne işaretlerini biliyorum. Kurs yeterli olur mu?

Ehliyet için kursun önerdiği uygulamadaki videoları izlememe gerek var mı?
Cevapla