Yarı otomatik aracımda vites geçişlerinde hafif bir hissiyat oluyor, neden?

Eski model aracım. Vites geçişlerinde hafif bi esinti gbi bir hissiyat oluyor rahatsız edici değil ama geçişleri hissediyorum bu neden olur
Yarı otomatik aracımda vites geçişlerinde hafif bir hissiyat oluyor, neden?
Cevapla