Tasarımını En Çok Beğendiğiniz Araçlar Hangisi Otomobil suv hepsi Hangisi olursa Farketmez Benim Favorim En Çok Sevdiğim araçlar Saysam liste yetmez belki 😅 çoğu aracın belli başlı modelleri karizma Havalı tasarıma sahip olanlari var ama ben en çok olanları sıralayacak Olursam Opel Vectra C Kasa bu otomobil ayrı yerde tutuyorum gözümde çok Özel yeri değeri var Namı diğer Bebek o ⭐😝 Sonra Astra G Vectra B Vectra A Astra F Astra J Renault dan Efsane kasa bu da bir diğer Gözümde Apayrı yeri değeri olan Renault 19 Europa Vayy Bee İlk Aile Aracımız di Ne hizmetler etti bize Hey Gidi günler Zaman Nasıl su gibi Akıp Geçti ve halen geçip ilerlemeye Devam Ediyor Sonra Renault Laguna 1 2 3 Passat kısaca bunlar daha var ama liste Yetmez 😅 Peki Sizlerin en çok beğendiğiniz Favori Araç Hangisi Benim en çok Vectra C ile Astra G gözümün bebekleri 😊
Tasarımını En Çok Beğendiğiniz Araçlar Hangisi Otomobil suv hepsi olur Farketmez?
Lüks ve Premium markalara kesinlikle gözüm dönmez. En beğendiğim araba Hyundai i20 N. Hyundai'nin son kasa i20 ve 1,5 kasa i20'sini seviyorum. Renault'nun orta kasa R9 Broadway'ini beğenirim. Citroen'in motor hacmi bakımından en düşük hafif ticarisi olan Spacetourer'ı severim. (1,5 ve 1,6 dizel Spacetourer) Ford'dan Focus 2,5, C-Max 1. nesil makyajlı kasası. En sevdiğim SUV nedense Suzuki Jimny.
Lamborghini urus u çok beğeniyorum suv araçlara ve hecbek araçlara karşı ilgim var. Hayaller Lamborghini urus hayatlar fiat palio. Bakalım dacia duster veya nissan Qashqai iye niyetim var ama nasip