
Gün geçtikçe alım gücü düşmeye devam ediyor. Herkes ne alabilirim diye kara kara düşünüyor. Otomotiv distribütörleri gümrükte bulunan araçları bayilere vermiyor. Her gün fiyat yükseliyor ve artık araç alımı zorlaştı. Peki fiyat performans olarak bakacak olursak, alınabilecek en iyi araç marka ve modeli ne olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Honda olabilir ya da wolsvogen
Yani sıfırlar arasında şu an en uygun Fiat Egea'lar olduğunu duymuştum, yanlış duymadıysam.
Yakında ona da zam falan gelir merak etme. 😄
Geliyo zaten sürekli 😄 piyasaya ilk çıktığında 100-150.000 civarıydı şimdi 300.000'den falan gidiyo kxkdkd
mali gücün ne kadar önce? ona göre fiyat performans söyleyeyim
SUV olarak Nissan Qashqai, sedan olarak Skoda Superb ya da Bmw 3,20d.
Ben aldım makinemi
Hundai ya da toyota
Nah alırsın Toyota 😂
el arabası
Yakında o olacak heralde. 😄
bu ülkede cidden tek tekerli yeşil arabalar var ya
Tofaş
O bile pahalı artık.
Atla gezicem artık 😆
toyota
Güzel seçim.
fiyat-performans aracı
Bisiklet
Bisiklet en masrafsızı ne benzin derdi var ne vergi derdi.
Hem sporda yaptırıyor. 😌
Aynen öyle.
Şaka maka her şey çok pahalı. Bir de gümrük vergisi ekleniyor. ÖTV ekleniyor. ÖTVye KDV ekleniyor. TRT bandrolu ekleniyor. Bilmem ne ekleniyor. Sonra araba oluyor 1 milyon TL. Ee tabii kur var bir de. O da üstüne bal kaymak oluyor.
Fiyat performans olarak bakacaksak mini cooper country man all4 var. Hoş performansı tartışılır belki ama fiyatı bence şu piyasada ideal.
Ford
Toros