Bir yabancıyla aynı anda, aynı taksiye binsen tepkin ne olurdu?

Hey taksi! 😜
Hey taksi! 😜

Tam taksiyi durdurursun bir kapıdan kendini içeri atarsın, bir bakarsın diğer kapıdan da başka biri biniyor araca.. :D Tepkin ne olur? Ortak yolculuk mu edersin, önce ben gördüm kavgasına mı girersin yoksa centilmenlik bende kalsın deyip arabadan aşağı mı inersin? :D Keyifli günler.. 🤘

#heartoffire

Bir yabancıyla aynı anda, aynı taksiye binsen tepkin ne olurdu?
Cevapla