
Şu i20'ler için önceden neler neler derlerdi, araba yerine koymazlardı ama fiyata bak :D 418 bin..
Benim için de mesela Tofaş.. 50-100 bin TL arasında şaka gibi :D

Şu i20'ler için önceden neler neler derlerdi, araba yerine koymazlardı ama fiyata bak :D 418 bin..
Benim için de mesela Tofaş.. 50-100 bin TL arasında şaka gibi :D
Şu an hepsi ateş pahası valla. Yüzüne bakmadığımız araçlar bile. İkinci el araçlar özellikle aşırı pahalı. Neredeyse sıfır araba fiyatında. Zaten sıfır araçları hiç saymıyorum. İkinci el araçlar bu kadar pahalıysa sıfır lüks araçların fiyatını hiç düşünemiyorum. Artık araba almakta hayal oldu.
Neredeyse bütün arabalar. 2017'de 2002 model Clio Symbol arabam 25 bin liraydı, 2017'den 2020 ortasına kadar tek kuruş oynatmadım. Sonradan araba fiyatları bir anda yükselince mecburen yükseltmek zorunda kaldım. Geçen yıl biterken 85 bine sabitledim, geçen ay 98 bine yükseldi. Şimdi 102 bin lira. Emsalleri en az 110 bin liradan başlıyor, 150-160 binlere çıkıyor.
Şu an hepsi ateş pahası valla. Yüzüne bakmadığımız araçlar bile. İkinci el araçlar özellikle aşırı pahalı. Neredeyse sıfır araba fiyatında. Zaten sıfır araçları hiç saymıyorum. İkinci el araçlar bu kadar pahalıysa sıfır lüks araçların fiyatını hiç düşünemiyorum. Artık araba almakta hayal oldu.
resmin efsane olmuş mütişşş bayıldım
Şu an hepsi ateş pahası valla. Yüzüne bakmadığımız araçlar bile. İkinci el araçlar özellikle aşırı pahalı. Neredeyse sıfır araba fiyatında. Zaten sıfır araçları hiç saymıyorum. İkinci el araçlar bu kadar pahalıysa sıfır lüks araçların fiyatını hiç düşünemiyorum. Artık araba almakta hayal oldu.
Cevap
16Cevap
şu an hepsi ateş pahası valla. Yüzüne bakmadığımız araçlar bile. İkinci el araçlar özellikle aşırı pahalı. Neredeyse sıfır araba fiyatında. Zaten sıfır araçları hiç saymıyorum. İkinci el araçlar bu kadar pahalıysa sıfır lüks araçların fiyatını hiç düşünemiyorum. Artık araba almakta hayal oldu.
İ20 vw polo golf, bmw 3 5 kasalar
Honda civic yeni kasasını 200e almayanları dövüyolardı
Fiat egea 2021 2022 150 bine sıfır cıktı piyasaya Şu an 300 400k
Bu i20 ye kotu yorum yapamazlar ki , kendi bandinda cok ama cok kaliteli ve c segment bi arabadan istenilenin fazlasini hatta cok fazlasini veriyor 5 yıl severek kullandim hala da icimde kaldi cok yakisikli bir araba
Tofaş grubu
Accent grubu
Clio grubu
Polo grubu
Megane grubu
Fiat grubu
Ve diğerleri pandemi ve sonrası uçuşa geçti maalesef bunları enflasyon ve zamlar tetikledi
Benim Tofas serisinden herhangi bir tasiti gercek anlamda tasit olarak görmüyorum. Türkiye'de hastalik sanirim o teneke parclarina yüz binler veriyorlar.
Tüm arabalar zamanında 100 bin kredimçekip 5tane orta yollu araaba alıp galeri açmadıgım için kafayı yicem
Zamanında polo clio megane vs beğenmeyenler şimdi alamaz duruma geldi
2 tirilyona araba mı olur ya gece gündüz içinde uyurum valla
Benim arabam elektronik değil ohhh hiç bir şeye değişmem.
2014 modeli var bende kullandığım en tuhaf araba. Ne gidiyor be ediyor mal gibi araba
yıllarca i20 kullandım. hatta galericilik yapmama rağmen. en iyi arabalardan birisidir. emin ol
i20 mşs gibi araba kızım nesini begenmedın ha zamanına 70 bın dı o ayrı ama
Hyundai piyasada gördüğün çoğu markadan sağlam Peugeot Renault gibi Opel Bmw gibi dandik markaları paylaşsan hadi tamam diyecektm
Citroen ami 200 bin küsür aw bu neeee
araba aradır yerine koymadığınız ne ya :D
Pololar cliolar falan, noldular öyle
200000 TL murat 131 gördüm
tofaş 200 bin olmuş çüüüüş oha
Şahinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?