Ehliyetim var ama araba sürme konusunda tecrübesizim diyebilirim
Arabaların hızlı geçtiği e-5, çevreyolu vs kullanmadım. Daha çok az arabanın olduğu, ara sokakları vs kullandım
Yarın Bağcılar'dan Beykoz'a gideceğim. Gerginim. Araba otomatik çok şükür yoksa hiç gidemem herhalde :D
Bu akşam kuzenle tecrübe olsun diye Bağcılar'dan Bakırköy'e kadar süreceğim gidiş geliş. Bugün İnşaAllah iyi geçerse özgüvenim yerine gelir
Bi kaç gündür sürüyorum bi yerlere gidip geliyorum kısa kısa
Arabaların hızlı geçtiği e-5, çevreyolu vs kullanmadım. Daha çok az arabanın olduğu, ara sokakları vs kullandım
Yarın Bağcılar'dan Beykoz'a gideceğim. Gerginim. Araba otomatik çok şükür yoksa hiç gidemem herhalde :D
Bu akşam kuzenle tecrübe olsun diye Bağcılar'dan Bakırköy'e kadar süreceğim gidiş geliş. Bugün İnşaAllah iyi geçerse özgüvenim yerine gelir
Bi kaç gündür sürüyorum bi yerlere gidip geliyorum kısa kısa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer