Arkadaşlar merhabalar ilk motorum olucak bu hafta alıyorum. Sr 250 2022 model sıfır ya da ar 25 2015 modele bütçem yetiyor. Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir miii kafam çok karıştı bütün gün motor araştıyorum karar veremiyorumm
Racing motosiklet alıyorsan daha. Çnce tecrüben yoksa hem racing hissi hem de şehir içi rahat bir sürüş istiyorsan sana öncelikle Honda CBR öneririm. Çünkü diğerlerine nispeten en son hatırladığım kadarıyla parçası daha uyguna geliyordu. Şimdi bilemem ama yeni başlayacak birine CBR öneririm ben racing seviyorsa. Tepkileri motorun yeni başlayan biri zorlayacak seviyede değil. Bir araştır derim.
Önemli olan gerçekten motosiklet sürerken hissedeceğin o duygu mu yoksa R25in saplaması mı? O muhabbetlere girseler ne olur? Sen yarışa girmediğin müddetçe sıkıntı olmaz. Senin önceliğin mptpra hakim olmak, motorda sürüşünü ilerletmek, trafiği su gibi bilmek ve reflekslerini hatta yeri gekşr nasıl düşeceğini bilmekten tut sıkıntılı bir zamanda hızlı karar alıp uygulamayı öğrenmen lazım. Bazı şeylerin yerine oturunca daha büyük cc alır saplarsın sen de bu kadar önemliyse saplamak
Donanım olarak Cf moto daha iyi. Gidiş olarak ve Japon kalıtesı tabı kı Yamaha. R25 çift silindir ve beygiri daha yüksek Sr tek silindir ve daha düşük beygir.
Görünüş olarak sr derim ben ama tek silindir işte. Yüksek devirde titreşim yüzünden altına işer misin acaba? Malum tek silindir makıneler titreşimli çalışır