İki güçlü otomobil. Biri Japon harikası, diğeri alman canavarı. Güç, göz alıcılık bakımından hangisi tercihiniz olurdu?
GTR R35
M-8 BMW
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hellö!
Şöyle bir bakınca Nissan GTR R-35 göz alıcı duruyor👻
BMW M8 de fena durmuyor ama bir seçim yapmamız gerekiyorsa bu Nissan olur😃
teşekkür ederim🍀
Birader sen dalgamı geçiyorsun GTR gibi makinenin yanına koyduğun hurdaya bak😀GTR gözü kapalı sever
Cevap
5Cevap
Nissan hem hafif hem daha atik. BMW bunun yanında hantal ve ağır duruyor. Nissan daha güçlü diyorum.
Kesinlikle doğru tespit. Ve bir de japon motoru almadan hep daha iyi. Toyota supra sahibiyim. 2jz motor en iyi BMW den çok çok üstün
Gtr gibi bir makinenin karşısın da kıyaslandığın markaya bak kanka😀
Ulan soru mu bu, gtr tabi ki
👍👍Benim de gönlümden geçen buydu
Nissan derim
B şıkkı
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar