Tamirhane doğru mu söylüyor yoksa kazıklanıyor muyum?

Arabam eski ama şu sorunu var ki
Yağ kaçırıyor. Direksiyon cevirlenmiyo.
Bağlantı kopmuş diyo tamirhane.
Adam diyo ki ben bunu yapmaya kalksam bırakmam başka bi sorun onu da yaparım bu sefer masraf çıkar götür çöpe at 100 150 alırsın diyo bence diyo.. Yap dersem 400 den aşağı olmaz dedi.
Almanya da yaşıyorum. Hiç de anlamıyorum anlayanim yardım edenim yok..
Sizce adam doğru mu söylüyor
Pas varmış arabanın altı yağ dolu diyo.. Çöpe atmaya kıyamıyorum
Tamirhane doğru mu söylüyor yoksa kazıklanıyor muyum?
Cevapla