Arabam eski ama şu sorunu var ki
Yağ kaçırıyor. Direksiyon cevirlenmiyo.
Bağlantı kopmuş diyo tamirhane.
Adam diyo ki ben bunu yapmaya kalksam bırakmam başka bi sorun onu da yaparım bu sefer masraf çıkar götür çöpe at 100 150 alırsın diyo bence diyo.. Yap dersem 400 den aşağı olmaz dedi.
Almanya da yaşıyorum. Hiç de anlamıyorum anlayanim yardım edenim yok..
Sizce adam doğru mu söylüyor
Pas varmış arabanın altı yağ dolu diyo.. Çöpe atmaya kıyamıyorum
Yağ kaçırıyor. Direksiyon cevirlenmiyo.
Bağlantı kopmuş diyo tamirhane.
Adam diyo ki ben bunu yapmaya kalksam bırakmam başka bi sorun onu da yaparım bu sefer masraf çıkar götür çöpe at 100 150 alırsın diyo bence diyo.. Yap dersem 400 den aşağı olmaz dedi.
Almanya da yaşıyorum. Hiç de anlamıyorum anlayanim yardım edenim yok..
Sizce adam doğru mu söylüyor
Pas varmış arabanın altı yağ dolu diyo.. Çöpe atmaya kıyamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Arabayi parcalattir motoru bile para eder ne çöpe atması
Nasıl ve nereye götürcem bayan olunca fazla ilgilenmiyolar anlamıyorum da hiç
Hurdaciya ver diyolar
Kafaya takma abla satarsın parçalarını şimdilik ilana koy erkek ailenden biri halleder
Dogru diyor. Tamiri pahalidir. Pas vrsa curuklerde vrdir
Tüh ya gitti araba
Tek sorun oydu ne güzel ise gidip geliyodum
Araba ne ki marka modeli filan
Vay amg moderlige bak cope at nedir
Araba kendisi çöp 🤷♀️
100 150 alırım yine
Banada alsana yavrum ya 😂
Saf mısın
Ne alaka turkiyede sahine 70 bin veren adamim birakda saskinligim olsun
Of offff
Ne ofuuuu
Su kiyaslamalariniz dan gına geldi artık..
Türkiye şartları burayla kiyaslanmazzzzzzz
Oranın bir TL si burada 1 euro gibi işte...
Sen dövize VS bakmicaksin
Biliyorum yavrum yaa bu absurt durumun farkindayimm
E ne güzel işte farkın da olman
Cok şeyin farkındayız ama naparsın iste elimizden bisey gepmiyor
Elinde ne gelsin isterdin
Buraya taşınmak mı
Bence coook mantıklı aklımda yoktu ama imkan olursa kesin gelirim
Ozelden ekle yazsana
Hepte şu özele gelsene muhabbeti
Yiyecek degilimya seni yorum zor oluyor diye dedim
Gel sana burada bayiliyolar sanki
Sonra tr Dr yaşayan suriyelilere kızıyorsunuz!
İmkan olsa dolacaksiniz buralara..
Ama sanki sen orada yasayan turk degilsin havalara bak yahu 😂😂😂