1.3 Multijet Doblo'm var gereğinden fazla yakıyor. Neden çok yakar?

Arkadaşlar iki tane dobloya sahibim ikiside ayni model birini iş için kullanıyorum diğeri ise kişisel aracım. İş için kullandığım aracım 100 kilometrede 6 litre yakarken kişisel aracım 8 litre yakıyor ve çekişi gerçekten cok düşük 2 bin devirde vites bile atamıyorum anca 3e dayandığı da atıyorum iş için kullandığım canavar gibi çekişide çok güzel az da yakıyor. Sizce bu çok yakma ve çekişinin bu kadar düşük olma sebebi nedir?
1.3 Multijet Doblo'm var gereğinden fazla yakıyor. Neden çok yakar?
Cevapla