Sifir arac aldim lastigi bicak ile patlatmislar arkada tamir kiti var ama bicak yarasina islemiyor. Firmayi aradim dedim aracda hadi yedek lastik yok neden kriko koymiyorsun nasil degisecem ben bunu simdi dedim. " beyefendi yedek lastik koymadik kriko neden koyalim " diye cevap alinca icimden bir ufak sövdüm kapattim 😅
Kalmadım ne gerekiyordu stepne felan mı yani aslında böyle bir durum yaşasam yaparım onuda nat problıms youtubedan felan video izleyerek nasıl zamanında tek başıma araba kullanmayı öğrendim lastiğide hallederim diye düşünüyorum ama aşırı güç gerektiren bir şeyse tabe yardım isterim birilerinden kimse kırmaz beni kıradabilir ama kırmazlar yane 🤣🤪
Bir kez yaşadım. Ara sokağın birisi aşırı bozuktu ve oradan geçerken arabanın lastiği patladı. En yakın cadde kenarına gidip babamı çağırdım. Birlikte gecenin ortasında lastik değiştirdik.